اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در همایش و جشن خودکفایی مددجویی

حسین انواری فردا میهمان مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی است

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد کشور فردا برای افتتاح چند طرح و شرکت در همایش خودکفایی مددجویی ، میهمان خانواده بزرگ کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.

حسین انواری فردا میهمان مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی است

مصیب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: حسین انواری سرپرست کمیته امداد کشور برای شرکت در جشن خودکفایی یک هزار و 200 خانوار زیر پوشش کمیته این استان به یاسوج سفر می‌کند.

وی گفت: این جشن از ساعت 8 صبح فردا در محل سالن شهید ایزدپناه جنب ترمینال یاسوج با حضور خانواده امداد استان برگزار می‌شود.

سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ادامه سفر سرپرست کمیته امداد کشور به کهگیلویه و بویراحمد، این مسئول در نشست خبری با خبرنگاران از ساعت 11 و 30 دقیقه در محل سالن باشگاه فرهنگیان یاسوج شرکت خواهد کرد. 

حیدری از دیگر برنامه‌های انواری را نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نشست با امام جمعه یاسوج و افتتاح فاز نخست اردوگاه بزرگی فرهنگی و هنری کمیته امداد استان واقع در جاده دهنو یاسوج ذکر کرد.

انتهای پیام/2571/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول