اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

پرداخت 215 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از پرداخت 215 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد ماهنشان خبر داد.

پرداخت 215 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ماهنشان سالانه خدمات بسیاری را در حمایت از مددجویان این نهاد انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش انجام می‌شود، اضافه کرد: توانمندسازی اقتصادی مددجویان با پرداخت وام‌های اشتغالزایی به مددجویان عملی می‌شود.

مدیرکمیته امداد شهرستان ماهنشان تصریح کرد: کمیته امداد با پرداخت وام به مددجویان و اجرای طرح‌های اشتغالزایی زمینه توانمندسازی آن‌ها را فراهم می‌کند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات توانمندسازی صورت گرفته توسط کمیته امداد تا پایان بهمن ماه امسال گفت: در این مدت 215 فقره وام قرض‌الحسنه از محل منابع امداد به مددجویان پرداخت شده است.

غفاری تصریح کرد: در راستای پرداخت این وام‌ها یک میلیارد و 628 میلیون و 900 هزار ریال هزینه شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعداد خانواده‌های زیر پوشش این نهاد نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 534 خانوار با جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و 235 مددجو در قالب طرح مددجویی زیر پوشش این نهاد هستند.

مدیرکمیته امداد شهرستان ماهنشان همچنین با اشاره به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در قالب طرح شهید رجایی گفت: در حال حاضر 940 خانوار شامل یک‌هزار و 723 مددجو در قالب این طرح زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان هستند.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول