اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 108 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح احسان زائر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از جمع‌آوری 108 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح احسان زائر در شهرستان زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 108 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح احسان زائر

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان کمیته امداد را نهادی حمایتی عنوان کرد و گفت: این نهاد با همکاری مردم در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه با برآورد صورت گرفته سالانه بیش از 40 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان ارائه می‌شود، اضافه کرد: این طرح‌ها با همکاری مردم و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی از محل اجرای طرح‌های مشارکتی اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد  شهرستان زنجان با اشاره به اینکه سالانه بیش از 47 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، افزود: خوشبختانه مردم شهرستان زنجان همکاری مطلوبی با این نهاد در راستای کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند دارند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد گفت: امسال با اجرای طرح احسان زائر 108 میلیون ریال کمک مردمی در شهرستان زنجان جمع‌آوری شده است.

نجفی همچنین با اشاره به سایر مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده اضافه کرد: دی ماه امسال از محل طرح اکرام ایتام 550 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ اعلام شده از سوی 3 هزار و 300 حامی برای حمایت از 770 یتیم واریز شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی برخی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد که به صورت مناسبتی در طول سال اجرا می‌شود، پرداخت و گفت: این طرح‌ها با فرا رسیدن ایام خاصی از سال اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه جشن نیکوکاری یکی از طرح‌های این نهاد همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و  فرا رسیدن سال نو است، اضافه کرد: با اجرای این طرح کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم زنجان در حمایت از خانواده‌های نیازمند جمع‌آوری و قبل از آغاز سال نو در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه از دیگر طرح‌های مناسبتی کمیته امداد طرح احسان دانش‌آموزی است، گفت: کمیته امداد قبل از آغاز سال نو و به منظور جمع‌آوری کمک مردمی برای دانش‌‌آموزان نیازمند اقدام به توزیع قلک‌های مقوایی در بین دانش‌آموزان کرده و از اول اسفند جمع‌آوری این قلک‌ها از مدارس انجام می‌شود.

نجفی با با اشاره به اینکه امسال نیز این طرح در زنجان با همکاری آموزش و پرورش اجرایی می‌شود، افزود: برای اجرای این طرح امسال 24 هزار و 400 قلک مقوایی در بین دانش‌آموزان زنجانی توزیع شده است.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول