اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی برای 578 نفر از مددجویان کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کهگیلویه از برگزاری دوره‌های آموزشی و شرکت 578 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در این دوره‌ها خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای 578 نفر از مددجویان کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از برگزاری دوره‌های آموزشی و شرکت 578 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در این دوره‌ها خبر داد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه اظهار کرد: اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین نیازهای مددجویان تحت حمایت است که جهت تحقق این امر نیاز به آموزش حرفه‌های متعدد می‌باشد.

وی عنوان کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 578 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت در دوره‌های آموزش خیاطی، تعمیر موبایل، پرورش زنبور، گلیم فرش، تولید کیف، تعمیر لب‌تاپ و باغبانی شرکت کرده و مهارت‌های لازم را فراگرفته‌اند.

رحیمی‌نیا با اشاره به رویکرد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت به عنوان گامی مهم در اقتصاد و نیز اهمیت جایگاه آموزش، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها، آموزش‌های لازم مبتنی بر توسعه اشتغال پایدار و متناسب با بازار کار و پتانسیل موجود در هر منطقه به منظور آماده‌سازی نیروی کار ماهر برای واحدهای تولیدی و خدماتی می‌باشد.

این مسئول هزینه برگزاری این دوره‌ها را اعتباری بالغ بر 395 میلیون و 665 هزار ریال عنوان و تصریح کرد: به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها، در صورت موفقیت گواهی نامه معتبر از فنی و حرفه ای شهرستان اعطاء خواهد شد.

وی متذکر شد: کمیته امداد به منظور حل مشکلات خانواده‌های مددجو و رفع نیازهای اساسی آنها اقدام به تلاش برای بی‌نیازی مددجویان می‌کند.

انتهای پیام/82002/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول