اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شد

پرداخت بیش از 41 میلیارد ریال مستمری به مددجویان بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد بویراحمد از پرداخت بیش از 41 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

پرداخت بیش از 41 میلیارد ریال مستمری به مددجویان بویراحمد

زریر انصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج به خدمات ارائه شده کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و از پرداخت 41 میلیارد ریال مستمری به خانواده‌های این نهاد در شهرستان بویراحمد خبر داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد اظهار کرد: پرداخت کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت جهت رفع نیازهای ضروری از جمله برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد به جامعه هدف است.

وی ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 41 میلیارد و 993 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان شهرستان بویراحمد پرداخت شده است که امیدواریم این میزان به حداکثر برسد و برخی از مشکلات دانش‌آموختگان این نهاد انقلابی نیز برطرف شود.

انصاری هدف از تأسیس کمیته امداد را کمک به محرومین، مستضعفان و آسیب‌دیدگان عنوان کرد و گفت: این نهاد انقلابی با اجرای برنامه‌های گوناگون سعی بر کاهش آثار محرومیت و فقرزدایی در زندگی افراد تحت پوشش خود داشته تا این افراد همچون دیگر اعضای جامعه زندگی به نسبت خوبی را داشته باشند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد برنامه‌های این نهاد را ارائه خدمات لازم به افراد تحت پوشش بیان کرد و ابراز کرد: سالانه بخشی از این مددجویان توانمند و خودکفا شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده تا مستمری آنها به خانواده‌های نیازمند دیگر پرداخت شود.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول