اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود خبر داد

پرداخت 6 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان ایجرودی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود از پرداخت 6 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان ایجرودی خبر داد.

پرداخت 6 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان ایجرودی

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از خدمات حمایتی کمیته امداد در توانمند‌سازی مددجویان پرداخت.

وی توانمندسازی مددجویان را یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد عنوان کرد و گفت: توانمند‌سازی و خودکفایی مددجویان از سیاست‌های کاری کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه خودکفایی و توانمند‌سازی مددجویان در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود، اضافه کرد: امدادگران کمیته امداد در وهله اول برای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی و همچنین وارد ساختن مددجویان به چرخه تولید و جلوگیری از مصرف‌گرایی در بین جامعه هدف، اقدامات چشمگیری را از آغاز سال‌جاری انجام داده‌اند.

*پرداخت وام خودکفایی به 93 مددجوی کمیته امداد ایجرود

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت وام خودکفایی به 93 مددجوی کمیته امداد ایجرود اشاره کرد و گفت: در راستای اعطای تسهیلات به این تعداد مددجو، 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات امداد هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: وام‌های خودکفایی پرداخت شده در بخش‌ کارانگیزی، مشاغل خرد و در قالب رشته‌هایی همچون مشاغل خانگی و ... بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر خدمات این نهاد از قبیل ساخت مسکن برای مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی و .... گفت: کمیته امداد ایجرود همواره در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت خیران استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت خیران با اجرای طرح‌های مشارکتی عملی می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه کمیته امداد با اجرای طرح‌های مشارکتی که برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است، از مشارکت و همکاری خیرین در کمک به خانوارهای مددجو بهره می‌جوید.

حسینی همچنین با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح‌های مشارکتی کمیته امداد ایجرود گفت: از آغاز سال‌جاری تا پایان دی ماه در راستای اجرای طرح‌های برکت، نذورات عید قربان و صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) 11 میلیون و 742 هزار ریال کمک مردمی در شهرستان ایجرود جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: همچنین در قالب طرح کوثر نیز مبلغ 7 میلیون ریال کمک مردمی در ایجرود جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول