اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شد

پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار به مسکن مددجویان در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار برای خدمات عمرانی و مسکن مددجویان این استان خبر داد.

پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار به مسکن مددجویان در کهگیلویه و بویراحمد

عبدالمجید فرهادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از  11 میلیارد ریال برای مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

مدیر‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از خدمات کمیته امداد در کنار سایر فعالیت‌ها، تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت و ایجاد سرپناه برای آسایش و گذران زندگی نیازمندان است.

وی افزود: احداث مسکن شهری و روستایی، بازسازی و زیباسازی بافت‌های فرسوده شهری، انشعابات رایگان آب و برق و گاز و همچنین ساخت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی از جمله خدمات عمرانی کمیته امداد در راستای توانمند‌سازی خانواده‌های مددجویان می‌باشد.

فرهادی تصریح کرد: در این راستا در سال جاری کار احداث 712 واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 906 میلیون ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شد که تاکنون 30 واحد تحویل و 134 واحد با پیشرفت بالای 90 درصد در نیمه اول اسفند‌ماه به مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی از ساخت و خرید 104 واحد مسکن شهری با اعتبار پنج میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد و گفت: از این تعداد 83 واحد توسط کمیته امداد احداث و 21 واحد نیز از مسکن مهر شامل 15 واحد در گچساران و شش واحد در کهگیلویه خریداری شده است.

فرهادی همچنین از اجرای 390 مورد تعمیرات مسکن شهری و روستایی با اعتبار دو میلیارد و 286 میلیون ریال خبر داد و 750 مورد معافیت انشعاب آب، گاز و برق با اعتبار 943 میلیون و 259 هزار ریال را از دیگر اقدامات این نهاد مقدس در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/82009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول