اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات سفر رهبری

126 واحد مسکونی برای مددجویان شیروان ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان گفت: 126 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در این شهرستان از محل اعتبارات سفر رهبری به استان، ساخته می شود.

126 واحد مسکونی برای مددجویان شیروان ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، قربان احمدی‌فر اظهار کرد: برای ساخت هر واحد مسکونی 70 میلیون ریال کمک بلاعوض مصوب شده است.

وی همچنین از لوله کشی گاز شهری برای 320 واحد مسکونی مددجویان این شهرستان از محل اعتبارات سفر رهبری در دو سال آینده، خبر داد و افزود: هزینه لوله کشی گاز شهری هر واحد مسکونی، سه میلیون ریال برآورد شده است.

احمدی‌فر از تعمیر 70 مورد مسکن مددجویان و غیرمددجو در این شهرستان از محل اعتبارات سفر رهبری به استان خبر داد و گفت: 650 میلیون ریال اعتبار برای این بخش اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال برای تعمیر 110 واحد مسکن مددجویان شهرستان کمک شده، خاطرنشان کرد: برای تعمیر این تعداد مسکن در مجموع 795 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/63001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول