اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

پرداخت یک میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده از پرداخت یک میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان خدابنده‌ای خبر داد.

پرداخت یک میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان را یکی از اقدامات مهم کمیته امداد در راستای آسان‌سازی ازدواج مددجویان این نهاد عنوان کرد.

وی با اشاره به برخی آموزه‌های دینی نقل شده در زمینه فراهم‌سازی شرایط ازدواج جوانان اضافه کرد: کمیته امداد نیز به منظور عمل به سنت‌های حسنه در این راستا اقدام به پرداخت کمک‌ هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان می‌کند.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد در بحث ازدواج در سال‌جاری افزود: در مدت مذکور 150 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد خدابنده پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده در راستای پرداخت این کمک هزینه‌ها یک میلیارد ریال است.

*برگزاری دوره آموزشی قبل از ازدواج برای مددجویان خدابنده‌ای

کمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای مددجویان خدابنده‌ای اضافه کرد: این دوره‌ها در راستای ارتقای سطح آگاهی مددجویان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره‌ها مطالب مختلفی از سوی مشاوران و کارشناسان حاضر به مددجویان ارائه می‌شود، گفت: آموزش مسائل بهداشتی، نحوه رفتار زوج‌ها در زندگی مشترک و مقابله با مشکلات اقتصادی به افراد حاضر در دوره‌ها آموزش داده می‌شود.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اقدامات حمایتی این نهاد نیز اشاره داشت و گفت: تعمیرات منازل مسکونی، مددجویی، ایجاد انشعابات رایگان برای منازل و ... نیز از خدماتی است که در بخش عمرانی به مددجویان ارائه می‌شود.

*بهره‌مندی 73 خانوار مددجو از انشعابات رایگان منازل مسکونی

کمالی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی مددجویان به سازمان‌های ذیربط برای بهره‌مندی از انشعابات آب، برق و گاز رایگان نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: از آغاز سال‌جاری 73 خانواده از خدمات مذکور بهره‌مند شده‌اند.

وی در پایان از دیگر خدمات قابل ارائه کمیته امداد به مددجویان این نهاد را پرداخت کمک هزینه تحصیل به دانش‌آموزان و دانشجویان، اشتغالزایی برای مددجویان، برگزاری دوره‌های آموزشی مشاوره و.... عنوان کرد و گفت: کمیته امداد با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان نسبت به ارائه خدمات به آن‌ها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول