اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

ایجاد اشتغال 2200 مددجوی کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از ایجاد اشتغال برای دو هزار و 200 مددجوی کمیته امداد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

ایجاد اشتغال 2200 مددجوی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جلسه اشتغال کمیته امداد با بیان این مطلب اظهار داشت: ما از ابتدای امسال در حوزه خوداشتغالی و مشاغل خانگی توانسته‌ایم بیش از دو هزار و 200 اشتغال ایجاد کنیم که در این امر مشارکت همه‌جانبه بانک‌ها را شاهد بودیم که از تلاش و همراهی آنها قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ تا پایان سال بیش از چهار هزار وام اشتغال و کارگشایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود که تاکنون دو هزار مورد از این وام‌ها پرداخت شده است.

زلالی در ادامه خاطر نشان کرد: در صورتی که بانک‌های عامل یک‌هزار مورد تسهیلات پرداخت کنند، کمیته امداد از منابع داخلی خود هزار مورد مابقی را پرداخت می‌کند تا تعهد انجام شده به ثمر بنشیند.

این مسئول با یادآوری اینکه ایجاد فرصت اشتغال برای مددجویان کمیته امداد آن هم با رقم بسیار ناچیز با اهمیت و کارگشا به نظر می‌رسد، اضافه کرد: ما امیدواریم در این زمینه با همراهی بانک‌های عامل به تکالیف خود عمل کنیم و با معرفی متقاضیان واجد شرایط وام‌هایی با رقم پایین‌تر از 10 میلیون تومان به سرعت و تا پایان سال پرداخت شود.

وی بیان کرد: ما در حال حاضر بیش از 30 هزار خانوار زیر پوشش داریم که با همراهی خیرین و مردم نیک‌اندیش اردبیل از آنها حمایت مادی و معنوی می‌کنیم و در تلاش هستیم در این راستا سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌هایمان را همچنان در حوزه حمایتی توسعه بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: حتی ما از منابع داخلی کمیته امداد سه میلیارد تومان را نیز به سرفصل کارآفرینی و اشتغالزایی اختصاص دادیم تا فشار مضاعفی به بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی نیاید.

زلالی با قدردانی از همراهی خوب بانک‌ها در عمل به تعهدات خود در طول یک هفته گذشته ادامه داد: امیدواریم در این زمینه راه حل‌های مناسب و منطقی در نظر گرفته شود تا شرمنده خانواده‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد نباشیم.

وی گفت:‌ سیاستی که کمیته امداد در جهت خودکفایی خانواده‌ها با کارآفرینی و اشتغال پیش‌بینی کرده است سیاست منطقی است که می‌تواند منجر به تأمین رضایتمندی بیشتر باشد.

انتهای پیام/62006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول