اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت

بهره‌برداری از شش واحد مسکونی مددجویان در چرام

خبرگزاری فارس: با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی چرام شش واحد مسکونی روستایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از شش واحد مسکونی مددجویان در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی چرام شش واحد مسکونی روستایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 

در حاشیه این مراسم علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان این‌که سعی، تلاش و خدمات بی‌شائبه نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمت‌گزار در راستای عمران، آبادانی و بازسازی منازل مددجویان ستودنی است، اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان چرام نیز در این راستا برای افراد تحت پوشش نیازمند واحد مسکونی احداث می‌کند.

رئیس کمیته امداد چرام با اشاره به این مطلب که نیازمندان مددجوی شهرستانی می‌توانند از این طرح جهت احداث مسکن برای خود بهره‌مند شوند، یکی از کارهای کمیته امداد را ساخت خانه ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد ذکر کرد که تاکنون فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: برای ساخت این تعداد مسکن روستایی 78 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

این مسئول با بیان این‌که 70 واحد مسکن شهری و روستایی دیگر با اعتبار 9 میلیارد و 200 میلیون ریال نیز درحال آماده‌سازی است، خاطرنشان کرد: تعدادی از این واحدهای مسکونی به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد در 14 اسفند سال جاری به مددجویان زیر پوشش واگذار می‌شود.

انتهای پیام/82002/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول