اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

پرداخت بیش از 2 هزار فقره وام به مددجویان کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کهگیلویه از اعطای 2 هزار و 344 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان و اقشار آسیب‌پذیر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

پرداخت بیش از 2 هزار فقره وام به مددجویان کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از اعطای 2 هزار و 344 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان و اقشار آسیب‌پذیر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه اظهار کرد: به منظور تحقق شعار امسال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی کمیته امداد اقدام به اعطای وام‌های خود اشتغالی و خود کفایی در زمینه‌های مختلف کرده که تاکنون بسیاری از خانواده‌های تحت حمایت به مرحله خودکفایی رسیده و از گردونه حمایت خارج شده‌اند.

رحیمی نیا گفت: در راستای اعطای وام‌های خود اشتغالی این نهاد از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 2 هزار و 344 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.

وی اعتبار تسهیلات پرداختی را بالغ بر 12 میلیارد و 667 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص مانند هزینه‌های درمان، ازدواج، تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری‌های مالی، کمک هزینه‌های تحصیل و... با در نظر گرفتن شرایط و رعایت اولویت‌ها به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: سیاست کلی این نهاد توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت می‌باشد و به این خانواده‌ها با توجه به توانایی و داشتن شرایط و ظرفیت‌های موجود هر منطقه وام خودکفایی و قرض‌الحسنه کارگشایی اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/82002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول