اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

پرداخت بیش از 500 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از پرداخت بیش از 500 میلیون ریال تسهیلات کارانگیزی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

پرداخت بیش از 500 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از پرداخت بیش از 500میلیون ریال تسهیلات کارانگیزی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار کرد: این نهاد در راستای تحقق این شعار و به منظور تشویق مددجویان به اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌ها به آنها تسهیلات کارانگیزی پرداخت می‌کند.

وی افزود: در همین زمینه از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 540 میلیون ریال تسهیلات کارانگیزی به 54 نفر از مددجویان پرداخت شده است.

مظاهری با اشاره به اهداف پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان گفت: توانمندسازی اقتصادی مددجویان یکی از اهداف اساسی کمیته امداد و یکی از برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و قرض‌الحسنه به مددجویان و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند جهت رسیدن به خودکفایی و استقلال می‌باشد.

مدیر کمیته امداد چرام همچنین یادآور شد: توانمندسازی شغلی مددجویان تحت حمایت از امور اساسی این نهاد در عرصه خدمات‌رسانی به محرومین و نیازمندان می‌باشد.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت توجه به بنیاد خانواده خاطرنشان کرد: به همین جهت کمیته امداد شهرستان چرام در تدارک برنامه‌های متعدد در این حوزه هست تا از آسیب‌ها و مشکلاتی که جامعه هدف کمیته امداد را تهدید می‌کند پیشگیری کند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از زمان تأسیس خدمات ارزشمند و ماندگاری داشته که خدمات فرهنگی و آموزشی از مهم‌ترین این تلاش‌ها است.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول