اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان خبر داد

احداث 4 هزار مسکن برای مددجویان بهزیستی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: چهار هزار واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان کرمان احداث می‌شود.

احداث 4 هزار مسکن برای مددجویان بهزیستی کرمان

 رضا عباسی امروز در حاشیه جلسه با مدیرعامل مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر سیرجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: مددجویان بهزیستی استان کرمان علاوه بر عیدانه دولت که 100 هزار تومان است، بن کارت خرید کالا را از بهزیستی استان کرمان دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: این بن کارت برای حمایت مالی بیشتر برای این قشر مستضعف مالی پیش‌بینی شده است و تا نیمه نخست اسفندماه توسط ادارات بهزیستی و براساس آمار توزیع می‌شود.

عباسی از وجود 40 هزار نفر مستمری‌بگیر بهزیستی در سطح استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 100 هزار نفر در سطح استان کرمان نیز از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به پایان ساخت 143 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در سیرجان تصریح کرد: این واحدهای مسکونی که 10 هزار متر مربع زیربنا دارند از اعتبارات بهزیستی در اجرای طرح ساخت مسکن برای معلولان استان کرمان است که در نیمه نخست فروردین‌ماه آینده به عنوان عیدی سال جدید به این مددجویان در سیرجان واگذار می‌شود.

عباسی عنوان کرد: در اجرای طرح تأمین مسکن معلولان در استان کرمان تاکنون دو هزار واحد مسکونی با زیربنای هرکدام  60 تا 90 متر مربع ساخته شده و دو هزار واحد دیگر در حال ساخت است که از سهمیه ساخت هشت هزار واحد مسکونی برای معلولان و مددجویان بهزیستی استان کرمان، چهار هزار واحد باقیمانده نیازمند کمک خیران همراه با اختصاص اعتبارات لازم است.

وی از آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع توانبخشی و آب‌درمانی بهزیستی استان کرمان در سیرجان خبر داد و افزود: این مجموعه با زیربنای دو هزار متر مربع از سال آینده ساخت آن آغاز می‌شود و سالن ورزشی معلولان سیرجان هم با زیربنای یک هزار و 600 متر مربع نیز در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/80015/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول