اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

مساعدت بیش از 82 میلیون ریالی مسئولان به مددجویان شهرستان چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام مساعدت بیش از 82 میلیون ریالی مسئولان در قالب طرح مفتاح‌الجنه به مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

مساعدت بیش از 82 میلیون ریالی مسئولان به مددجویان شهرستان چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از مساعدت بیش از 82 میلیون ریالی مسئولان در قالب طرح مفتاح‌الجنه به مددجویان کمیته امداد شهرستان چرام خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام در راستای اجرای طرح مفتاح‌الجنه مسئولین شهرستان مبلغ بیش از 82 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد این شهرستان کمک کرده‌اند.

وی افزود: در این طرح مسئولان از نزدیک با مشکلات خانواده‌های تحت حمایت آشنا شده و ضمن بررسی این مشکلات به آنها کمک می‌کنند.

مظاهری هدف اصلی اجرای این طرح را مشارکت هرچه بیشتر خیرین و مردم در حوزه‌های کمک‌رسانی به محرومین عنوان کرد و گفت: این طرح هر سه ماه یک بار با حضور امام جمعه و سایر مسئولان این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام خاطرنشان کرد: حضور در جمع خانواده‌های ایتام و نیازمندان و دیدار چهره به چهره با آنها می‌تواند تأثیری عمیق‌تر در نحوه پرداختن به مشکلات و نیازمندی‌های این افراد داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح، زمینه جذب هدفمند کمک‌های مردمی در راستای تأمین نیازهای واقعی این افراد فراهم شود.

این مسئول توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری کمیته امداد عنوان کرد و پرداخت کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت جهت رفع نیازهای ضروری را از جمله برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد در کنار سایر خدمات برشمرد.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول