اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

پرداختی بانک‌ها برای مددجویان کمیته امداد به 187 مورد رسید

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در یک هفته اخیر پرداختی بانک‌ها برای مددجویان کمیته امداد از بابت خوداشتغالی و مشاغل خانگی به 187 مورد تسهیلات رسید.

پرداختی بانک‌ها برای مددجویان کمیته امداد به 187 مورد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه اشتغال کمیته امداد که با حضور مدیران بانک‌ها و مسئولان کمیته امداد در اردبیل برگزار شد، با قدردانی از همت بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی برای مددجویان کمیته امداد براساس وعده‌های هفته گذشته اظهار داشت: براساس تعهد خوداشتغالی بانک‌های عامل در یک هفته گذشته 125 مورد عملکرد داشتند که به نظر می‌رسد این روند همچنان رو به جلو است.

وی تصریح کرد:‌ در حوزه مشاغل خانگی نیز در یک هفته گذشته بانک‌های عامل استان 62 مورد پرداخت تسهیلات را برای مددجویان کمیته امداد داشته‌اند که به نظر می‌رسد این فرآیند همچنان رو به رشد باشد.

نیکزاد با یادآوری اینکه بانک ملی در حوزه مشاغل خانگی 12 مورد، بانک ملت هفت مورد، صادرات 13 مورد، تجارت 11 مورد و سپه نیز پنج مورد پرداختی داشته است، خاطر نشان کرد:‌ از این بابت بانک کشاورزی نیز 14 مورد پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی داشته که به نظر می‌رسد این فرآیند همچنان رو به جلو باشد.

این مسئول در مورد پرداختی بانک‌های عامل در یک هفته گذشته در حوزه خوداشتغالی نیز پرداختی مناسبی داشتند به طوری که بانک ملی هفت مورد، ملت پنج مورد، رفاه پنج مورد، مسکن 27 مورد، صادرات 57 مورد، تجارت سه مورد، سپه سه مورد، بانک کشاورزی 11 مورد و بانک توسعه تعاون نیز هفت مورد تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط زیر پوشش کمیته امداد پرداخت کردند.

وی با یادآوری اینکه براساس جلسات هفتگی برگزار شده با مسئولان بانک‌ها و مدیران مجموعه‌های کارآفرین تحول خوبی را در حوزه مشاغل خانگی و همچنین سایر حوزه‌های اشتغالزا شاهد بودیم، اضافه کرد: انتظار می‌رود تا پایان سال همین روند پرداختی ادامه پیدا کند تا یک حرکت رو به جلو و جهشی را در حوزه مشاغل خانگی شاهد و ناظر باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اشتغال استان در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه در پرداختی بانک‌های عامل سعی شده است اصل حمایت از کارآفرینان و همچنین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد به عمل آید، بیان کرد: ما معتقدیم که هر چقدر دامنه تولید،‌ کارآفرینی و اشتغال گسترش یابد به همان میزان آسیب‌های اجتماعی و برخی نگرانی‌ها در حوزه مددجویان کمیته امداد نیز برطرف می‌شود.

نیکزاد ادامه داد: ما بیش از هر زمان دیگر در سنگر تولید، کارآفرینی و حرکت‌های توسعه‌ای به مجاهدت مسئولان و همچنین بانک‌های عامل نیاز داریم تا بتوانیم در یک حرکت رو به جلو با رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند و متقاضی کار و تولید و معیشت مناسب زمینه خودکفایی این خانواده‌ها را نیز فراهم آوریم.

استاندار اردبیل گفت: بانک‌های عامل تا روز آخر سال در پرداخت مشاغل خانگی و خوداشتغالی مصمم هستند و امیدواریم همچون سایر دستگاه‌ها که 100 درصد ظرفیت اشتغال خود را محقق کردند، کمیته امداد نیز تا پایان سال بتواند به این توفیق عظیم دست پیدا کند.

وی از مدیران بانک‌ها و همچنین مجموعه کمیته امداد خواست به همین روند پرداختی خود با سرعت ادامه دهند و بستری را در این حرکت شتاب‌آلود فراهم کنند تا دغدغه‌ها و نگرانی‌های خانواده‌ها به حداقل برسد.

انتهای پیام/62001/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول