اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

توانمندسازی مددجویان از مقوله‌های مهم کاری امداد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به رویکردهای کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف گفت: توانمندسازی مددجویان از مقوله‌های مهم کاری امداد است.

توانمندسازی مددجویان از مقوله‌های مهم کاری امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولی‌زاده پیش‌ازظهر امروز در همایش دانشجویی مفهوم سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری با بیان اینکه دانشجویان آینده‌سازان جامعه هستند، اظهار داشت: هم بنیانگذار کبیر انقلاب در زمان حیات خود و هم مقام معظم رهبری در وضعیت کنونی به قشر دانشجو به ویژه دانشجویانی که زیر پوشش این نهاد انقلابی هستند، توجه ویژه‌ای داشته و دارند.

وی با اشاره به رهنمودها و هدایت‌های مقام معظم رهبری در پیشرفت کشور و همچنین اسناد بالا دستی از جمله افق 20 ساله و برنامه پنجم توسعه افزود: همان طور که در عمل نیز شاهد آن هستیم با عنایت پروردگار و همت مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش جوانان در اکثر برنامه‌های اسناد بالا دستی در مملکتی که منتسب به امام زمان (عج) است، پیشرفت‌های بسیاری حاصل شده و در بسیاری از برنامه‌ها پیشگام هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به نقش جوانان و دانشمندان به موفقیت‌های حاصل شده در زمینه هوا فضا، پزشکی، زیست فناوری، نانو فناوری و همچنین ارتقای کمی و کیفی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمی کشور گفت: خوشبختانه پیشرفت‌هایی که در کشور اتفاق می‌افتد، جهش‌دار است.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه نقش بصیرت و دانش به عنوان مقولههای مهم توانمندسازی افزود: در امداد نیز یکی از اولویتها و سرفصل‌های کاری توانمندسازی جامعه هدف است.

* کمیته امداد یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است

ولی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد یک نهاد انقلابی و یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است، افزود: هدف از تاسیس این نهاد بهره‌مندی و توانمندی جامعه هدف است، گروهی که قبل از انقلاب به علت موقعیت ستمشاهی موجود فرصت شکوفایی استعدادهای بالقوه از آنها گرفته شده بود.

وی با اشاره به عنایات ویژه مقام معظم رهبری به قشر دانشجو به ویژه دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد افزود: در حال حاضر بسیاری از دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد از نخبگان کشور بوده و در این بنیاد عضویت دارند که این موفقیت‌ها در نتیجه عنایات این بزرگوار به وجود آمده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به بسترسازی به وجود آمده پس از پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت‌های حاصل شده اشاره کرد و گفت: موفقیت‌های حاصل شده در این مدت استکبار را برنتابیده و توطئه‌های بسیاری از سوی دشمنان در طول این مدت علیه کشور انجام شده، اما آنها غافل از آن هستند که این کشور تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) قرار داشته و در سایه رهبری اندیشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی ملت عظیم قرار دارد و روز به روز با پشت سر گذاشتن مشکلات در عرصه‌های مختلف پیشتاز است.

وی در بخش پایانی سخنان خود توجه حاضرین را به فرازی از سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری در مباحث مختلف معطوف داشت و گفت: در این برهه از زمانی که در بحث سیاسی و اقتصادی و نظامی ویژه‌ای قرار داریم، باید توجه به هدایت‌های این بزرگوار در سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

ولی‌زاده با قرائت فرازی از سخنان مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل محدودیت‌ها به فرصت ادامه داد: طبق فرمایشات ایشان، علم مایه پیشرفت هر کشور است و پیشرفت‌های ایران با اتکا به دانشمندان در برهه‌های مختلف مورد تاکید است.

این مسئول همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه خطرات پیشروی کشور از قبیل توطئه دشمنان اضافه کرد: در این زمینه نیز از هدایت‌های مقام معظم رهبری بهره‌مند هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین با تاکید بر دوری و پرهیز از اسراف و مصرف‌زدگی افزود: نامگذاری‌های صورت گرفته از سوی رهبر انقلاب نشانه توجه بیش از پیش این بزرگوار به مسائل مذکور است.

وی در ادامه، ضرورت پیشرفت مسائل اخلاقی به موازات پیشرفت‌های علمی را از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و اذعان داشت: تزکیه مقدم بر تعلیم، عدم غفلت از ارزش‌های انقلابی به ویژه از سوی نسل دوم و سوم انقلاب و حفظ وحدت و همدلی نیز از دیگر مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

لازم به ذکر است، تاکید بر حفظ هویت ملی و دینی، تحصیل، تهذیب و ورزش و دوری از تنبلی و سستی از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری در فرمایشات خود است که ولی‌زاده در این همایش به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/73005/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول