اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 8 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 8 میلیارد ریالی وام کارگشایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 8 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد زنجان در حمایت از مددجویان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان زنجان بر اساس سیاست‌های تعیین شده برای این نهاد و همچنین ضوابط اعلام شده در حمایت از مددجویان اقدام به ارائه خدمات به مددجویان این نهاد می‌کند، اضافه کرد: ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد با مشارکت و همکاری خیران و از طریق اجرای طرح‌های مشارکتی اجرایی می‌شود.

مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از طرح‌های اجرایی این نهاد در طول سال افزود: طرح اکرام ایتام (حمایت از ایتام خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه)، طرح اطعام و افطاری (در ماه مبارک رمضان و تامین غذا و یا سبد کالا)، طرح مفتاح‌الجنه (حضور و بازدید خیرین و مسئولین نظام از خانواده‌ها و نیازمندان)، طرح کمکهای خاص و وجوهات امانی، طرح نذورات و قربانی، طرح رضوان ( تامین مسکن نیازمندان) و .... از طرح‌هایی است که به صورت مستمر و در مناسبت‌های مختلف توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات کمیته امداد نیز اشاره داشت و افزود: خدمات بهداشتی، درمانی، معیشتی، تحصیلی و فرهنگی از جمله اقداماتی است که در حمایت از مددجویان انجام می‌شود.

نجفی همچنین به کمک‌های موردی این نهاد نیز اشاره کرد و گفت:‌ این کمک‌ها در بخش‌های مختلف به مددجویان پرداخت می‌شود.

*پرداخت وام کارگشایی به 1033 مددجوی زنجانی

مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت وام کارگشایی به یک‌هزار و 33 مددجوی زنجانی اشاره کرد و گفت: در این راستا 8 میلیارد و 730 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: وام‌های کارگشایی به منظور حل مشکل فوری مددجویان از قبیل مشکلات تحصیلی، درمانی، بهداشتی و بدهکاری مالی به مددجویان پرداخت شده است.

*اشتغالزایی برای 319 مددجوی زنجانی

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود به اشتغالزایی مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: اشتغالزایی جامعه هدف کمیته امداد از طریق طرح‌های اشتغالزایی و همچنین معرفی مددجویان به مراکز کاریابی عملی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان از طریق اجرای طرح‌های اشتغال و یا معرفی به مراکز کاریابی با در نظر گرفتن استعداد و توانایی‌های مددجویان صورت می‌گیرد.

مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان تصریح کرد: امدادگران با بررسی وضعیت مددجویان توانایی آن‌ها را در اجرای طرح‌های اشتغال مورد ارزیابی قرار داده و با توجه به توانایی و استعدادی که دارند، برای آن‌ها شغل ایجاد می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات کمیته امداد زنجان در موارد مذکور و در 10 ماه سال‌جاری پرداخت و گفت: کمیته امداد از همان روزهای آغازین سال در راستای لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از تولید و سرمایه ایرانی فعالانه اقدام کرده و در مدت مذکور 319 مورد شغل برای مددجویان زنجانی ایجاد کرده است.

مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان تصریح کرد: همچنین در مدت مذکور 25 نفر از واجدان شرایط به مراکز کاریابی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول