اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

اجرای 720 طرح خوداشتغالی توسط مددجویان شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کهگیلویه از اجرای 720 طرح خود اشتغالی توسط مددجویان کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

اجرای 720 طرح خوداشتغالی توسط مددجویان شهرستان کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از اجرای 720 طرح خود اشتغالی توسط مددجویان کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه اظهار کرد: اشتغال، خودکفایی و خوداتکایی خانواده‌های تحت حمایت از رئوس برنامه‌های کاری کمیته امداد شهرستان می‌باشد که به طور جد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: به همین منظور از ابتدای سال جاری تاکنون 720 طرح خوداشتغالی در زمینه‌های کشاورزی، خدمات، دامپروری، صنفی و صنعتی توسط کمیته امداد شهرستان اجرا شده است.

رحیمی‌نیا اعتبار طرح‌های اجرایی را 36 میلیارد و 323 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: درخواست مددجویان متقاضی بعد از بررسی کارشناسان و داشتن شرایط و توان نگهداری و همچنین ظرفیت موجود در هر منطقه و تأیید و تصمیم‌گیری نهایی توسط کارشناسان خودکفایی استان اجرایی خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: مجریان طرح‌های خودکفایی می‌بایست نسبت به تمدید بیمه خود در موعدهای مقرر و همچنین واکسیناسیون طرح‌های دامداری خود اقدام کنند که متضرر نشوند.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه با بیان این‌که کمیته امداد امام خمینی(ره) یک نهاد حمایتی است که خدمات زیادی را در راستای محرومیت‌زدایی به مددجویان ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: پرداخت وام خوداشتغالی و خودکفایی به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد یکی از ارزنده‌ترین خدماتی است که توسط کمیته امداد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول