اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

کمک 2.2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام مددجوی خدابنده‌ای

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده از کمک 2.2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام مددجوی خدابنده‌ای خبر داد.

کمک 2.2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام مددجوی خدابنده‌ای

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: طرح اکرام ایتام یکی از عمده طرح‌های اجرایی این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های پردرآمد این نهاد محسوب می‌شود، اضافه کرد: اطلاع‌رسانی مطلوب و حس نوع‌دوستی که مردم شهرستان خدابنده دارند، از دلایل پردرآمد بودن این طرح حسنه است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده در ادامه با ارائه گزارشی از مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح اکرام ایتام اضافه کرد: از آغاز سال‌جاری تا پایان دی ماه 2 میلیارد و 276 میلیون و 950 هزار و 719 ریال کمک مردمی در قالب این طرح و در شهرستان خدابنده جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح اکرام ایتام محدود به مبالغ نقدی نیست و در این راستا کمک‌های غیرنقدی نیز به مددجویان اهدا می‌شود.

 

*همکاری 1216 حامی با کمیته امداد خدابنده

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری یک‌هزار و 216 حامی با کمیته امداد شهرستان خدابنده اشاره داشت و گفت: این حامیان، کفالت 560 یتیم زیر پوشش این نهاد را به عهده دارند.

وی به همکاری نزدیک حامیان و کمیته امداد اشاره داشت و گفت: همکاری حامیان با این نهاد محدود به پرداخت کمک هزینه معیشت به ایتام نیست، بلکه در قالب طرح مفتاح‌الجنه نیز حامیان با هماهنگی کمیته امداد در محل زندگی ایتام حضور پیدا کرده و از آنها تفقد و دلجویی می‌کنند.

کمالی تصریح کرد: حامیان پس از حضور در محل زندگی ایتام زیر پوشش خود، کمک‌هایی را به صورت نقدی و غیرنقدی به آنها اهدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه احداث مسکن برای خانواده‌های مددجو اهمیت ویژه‌ای برای امدادگران دارد، اضافه کرد: تاکنون برای بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش در این راستا کمک شده است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان محدود به ساخت مسکن برای آنها نیست، افزود: تعمیر منازل مسکونی مددجویی و همچنین تکمیل واحدها و همچنین معرفی مددجویان برای بهره‌مندی از انشعابات آب، برق و گاز رایگان نیز از خدمات کمیته امداد در بخش عمرانی است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی خدمات ارائه شده در این بخش در سال‌جاری گفت: در مدت مذکور 334 خانوار از خدمات کمیته امداد در زمینه تعمیرات مسکن و تکمیل واحدهای مسکونی بهره‌مند شده‌اند.

کمالی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات به خانواده‌های مذکور مبلغ 2 میلیارد و 575 میلیون و 871 هزار و 820 ریال توسط کمیته امداد خدابنده هزینه شده است.

 

* بهره‌مندی 73 خانوار مددجو از انشعابات رایگان منازل مسکونی

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی مددجویان به سازمان‌های ذیربط در راستای بهره‌مندی از انشعابات آب، برق و گاز رایگان نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: از آغاز سال‌جاری 73 خانواده از خدمات مذکور بهره‌مند شده‌اند.

وی در پایان از دیگر خدمات قابل ارائه کمیته امداد به مددجویان این نهاد را پرداخت کمک هزینه تحصیل به دانش‌آموزان و دانشجویان، اشتغالزایی برای مددجویان، برگزاری دوره‌های آموزشی مشاوره و.... عنوان کرد و گفت: کمیته امداد با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان نسبت به ارائه خدمات به آنها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/73005/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول