اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

70 درصد منابع بانک صادرات برای اشتغال مددجویان ابلاغ نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد مازندران با اعلام این‌که تعهد امسال اشتغال مددجویان برای 17 هزار و 832 مددجو است، گفت: هنوز 70 درصد مبالغ به این بانک ابلاغ نشده است تا به تعهدات عمل شود.

70 درصد منابع بانک صادرات برای اشتغال مددجویان ابلاغ نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، ابراهیم باغبانی ظهر امروز در کمیته اشتغال شهرستان نکا درباره اقدامات انجام شده برای توسعه اشتغال در بین مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی مازندران اظهار داشت: تأمین اعتبار این میزان فرصت شغلی از اعتبارات امداد و قرض‌الحسنه بانکی است.

وی افزود: کمیته امداد امام‌خمینی به تعهدات خود برای شناسایی مددجو و معرفی به بانک‌ها عمل کرده است اما برخی از بانک‌ها به دلیل عدم اختصاص اعتبار مناسب هنوز به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

باغبانی با بیان این‌که بخش زیادی از تعهدات امداد بر عهده بانک صادرات است خاطر نشان کرد: این بانک تاکنون برای اعطای تسهیلات مشکلی نداشته است اما هنوز 70 درصد مبالغ ما هنوز به این بانک ابلاغ نشده است تا به تعهدات عمل شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران ادامه داد: واحد مشاوره شغلی کمیته امداد مازندران در کشور بی‌نظیر است و شغل انتخابی مددجویان با استفاده از مشاوران زبده و کارشناسان تجزیه و تحلیل می‌شود و مشکلی در این رابطه نداریم.

باغبانی گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان از وظایف مهم کمیته امداد است و در این راستا سن برای ما ملاک نیست و ما مکلف هستیم برای تمام افراد مددجوی امداد خواهان، شغل و اشتغال ایجاد کنیم.

فرماندار نکا نیز در ادامه این جلسه خاطر نشان کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی در بخش اشتغالزایی در شهرستان همکاری خوب و مناسبی داشته‌اند.

علی رجبی افزود: در توسعه بخش کشاورزی در بیش از یک ماه گذشته، دو میلیارد تومان جذب اعتبارات در این بخش بوده است یعنی 40 درصد از اعتبارات این بخش جذب شده بود که اکنون به 85 درصد رسیده است و بیانگر تلاش همه‌جانبه مسئولان و بانک‌ها است.

وی گفت:‌ همه تلاش ما برای اشتغالزایی مثبت در سطح شهرستان است و مدیران ما باید با استفاده از برنامه‌ریزی مناسب وارد شده و برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/86002/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول