اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد:

مددکار عنصری برای پشتیبانی از مددجویان در عرصه‌های اقتصادی و مالی نیست

خبرگزاری فارس:معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مددکار عنصری برای پشتیبانی از مددجویان در عرصه‌های اقتصادی و مالی نیست بلکه مددکار عاملی برای کمک و یاری به مددجویان برای کاهش دغدغه‌ها است.

مددکار عنصری برای پشتیبانی از مددجویان در عرصه‌های اقتصادی و مالی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌محمد ذوالفقاری عصر امروز در اختتامیه سیزدهمین اردوی خانوادگی مادران و دختران در اردوگاه ثامن الائمه مشهد اظهار کرد: مقبولیت کار شاغلین و مددکاران در این نهاد زمانی حاصل می‌شود که خدمت‌رسانی آنها در زندگی مددجویان احساس شود و کاهش دغدغه‌های زندگی آنان را در پی داشته باشد که کمیته امداد در این راستا اقدامات متناسبی برای حل مشکلات مددجویی، توسط مددکاران انجام داده است.

وی افزود: مددکار عنصری برای پشتیبانی از مددجویان در عرصه‌های اقتصادی و مالی نیست بلکه مددکار عاملی برای کمک و یاری به مددجویان در زمان بروز مشکلات است تا دغدغه‌ها و مشکلات آنان کاهش یابد که در این مورد به آنان مشاوره و راهنمایی ارائه می‌دهد.

ذوالفقاری اظهار کرد: مشاوران و مددکاران خدماتشان را در تمام مواقع و زمان‌ها برای مددجویان ارائه می‌دهند که مددجویان باید با استفاده از امکانات این نهاد، آینده‌ای روشن برای خود و فرزندانشان مهیا کنند تا از بروز اشتباهات و تکرار آن در زندگی جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: حرکت در خلاف جهت نظر مددکار برای مددجو مشکلات متعددی را ایجاد می‌کند که مهم‌ترین آن به تعویق افتادن رفع مشکل است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: مددجویان از امکانات ارائه شده این نهاد به‌جا و برای سرمایه‌گذاری در آینده استفاده کنند تا با این اقدام از زایش فقر در نسل‌های بعدی خود جلوگیری کنند. 

وی افزود: در این نهاد سعی شده تا بیشتر مددکاران زن باشند، تا زنان سرپرست خانوار با آنها به راحتی ارتباط برقرار کنند و هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای حل مشکلات آنان انجام شود.

ذوالفقاری یادآور شد: زنان سرپرست خانوار مشکلاتی را به خاطر برخی از موارد نظیر، نگاه انبارداری به این نهاد، ارائه بخشی از مشکل، ازدواج مخفیانه، به حساب نیاوردن استعدادهای خود و حرکت در خلاف جهت نظر مددکار، برای این نهاد بوجود می‌آورند که در این موارد خواستار صداقت آنان با این نهاد هستیم.

انتهای پیام/70022/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول