اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لشگری در جام جهانی کشتی تهران روی تشک می‌رود

خبرگزاری فارس: احسان لشگری کشتی‌گیر شایسته قزوینی تیم ملی کشورمان در جام جهانی کشتی که در تهران برگزار می‌شود، دوبنده تیم ملی را بر تن می‌کند.

لشگری در جام جهانی کشتی تهران روی تشک می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با اعلام نظر کادر فنی تیم ملی احسان لشگری دارنده عنوان سومی المپیک 2012 لندن در مسابقات جام جهانی کشتی تیم کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان را در وزن 84 کیلوگرم همراهی می‌کند.

در این وزن البته احسان امینی هم در کنار لشگری قرار دارد و به طور حتم مربیان و کادر فنی تیم کشتی آزاد بزرگسالان در بازی‌های مقدماتی و نخست از لشگری استفاده نمی‌کنند و به طور حتم از این کشتی‌گیر شایسته قزوینی در دیدارهای نهایی استفاده خواهد شد.

بدون شک حضور لشگری در این مسابقات می‌تواند انگیزه‌های مجدد کشتی‌گیران استان قزوین را فراهم کند و در این امر جای هیچ‌گونه شبهه‌ای وجود ندارد که ورزشکاران این رشته ورزشی می‌توانند با استفاده از توانایی‌های لشگری که عنوان سومی المپیک را هم در کارنامه دارد به خودباوری لازم برسند و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

اما نکته‌ای که نباید آن را فراموش کرد این است که لشگری پس از پایان رقابت‌های المپیک در نخستین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور نتوانست کشتی‌های همیشگی خود را بگیرد و به راحتی می‌شد حدس زد که این کشتی‌گیر ارزنده در این مدت از تمرینات خود دور بوده است.

احسان لشگری خود نیز این نکته را در برخی از مصاحبه‌هایش اعلام کرده که مدتی از تمرینات دور بوده است و تلاش می‌کند با انجام یک برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ خود را به مرز آمادگی کامل برساند.

شنیده‌ها از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که لشگری این روزها با تمرینات مناسب زیر نظر مربیان تیم ملی به مرز آمادگی نسبی رسیده است و توانایی حضوری قدرتمند را در رقابت‌های جام جهانی کشتی خواهد داشت.

به طور یقین با توجه به امتیاز میزبانی تیم کشورمان در رقابت‌های جام جهانی کشتی احسان لشگری این فرصت را دارد تا به بهترین شکل ممکن از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و یک بار دیگر توانایی‌‌های خود را به رخ حریفان بکشد، اتفاقی که با توجه به جنگندگی این دلاور قزوینی دور از دسترس نیست.

رقابت‌های کشتی آزاد جام جهانی روزهای سوم و چهارم اسفند ماه سال جاری با حضور 10 کشور برتر دنیا در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول