اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

فعالیت 37 باشگاه دولتی کشتی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه کشتی استان هشت هزار ورزشکار سازمان‌ یافته دارد، گفت: 37 باشگاه دولتی در زمینه کشتی گیلان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 37 باشگاه دولتی کشتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی امروز در جریان برگزاری انتخابات مجمع رئیس هیئت کشتی استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: کشتی در کشور و استان دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است و با مطالعات میدانی صورت گرفته مشخص شده که کشتی در استان نیاز به توجه بیشتر دارد.

وی با اشاره به اینکه این رشته استعدادهای زیادی دارد که باید شناسایی شوند، گفت: کشتی گیلان از مربیان خوش‌فکر و داوران خوبی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به بیمه ‌شدن هشت هزار کشتی‌گیر در استان اضافه کرد: این آمار باید با برنامه‌ریزی به دو برابر افزایش یابد.

وی از فعالیت 37 باشگاه دولتی در رشته ورزشی کشتی خبر داد و اذعان کرد: این امر باید توسعه بیشتری داشته باشد.

بابایی درباره افتخارات هیئت کشتی در سال 91 بیان کرد: کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و هشت برنز در گروه‌های سنی مختلف و 11 نفر دعوت شده به تیم‌های ملی و یک مربی از افتخارات کشتی استان است.

وی افزود: باید با برنامه در ورزش کار کنیم و هدف ما توسعه ورزش در بعد همگانی و قهرمانی است.

این مسئول هدف از تغییر در هیئت‌ها را برداشتن یک نفر و آوردن نیروی جدید ندانست و تصریح کرد: هدف این است که در ورزش تحول ایجاد شود.

وی بررسی مشکلات برای رسیدن کشتی به جایگاه خود را مهم خواند و خاطر نشان کرد: باید با برنامه درست مشکلات را برطرف کرد تا ورزش گیلان به جایگاه خود برسد.

به گزارش فارس، در مجمع انتخابات هیئت کشتی گیلان که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، نقی هدایتی تنها کاندیدای احراز پست ریاست بود که با کسب 19 رای از تمام آرای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان منصوب شد.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول