اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فینال رقابت‌های کشتی آزاد مازندران بدون حضور عوامل انتظامی

خبرگزاری فارس: دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان مازندران در حالی از ساعت 16 امروز از سر گرفته می‌شود که حضور نیروهای انتظامی در این مسابقات به چشم نیامد.

فینال رقابت‌های کشتی آزاد مازندران بدون حضور عوامل انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صبح امروز کشتی‌گیران آزادکار مازندران از شهرهای مختلف در دیدارهای متعدد به روی تشک رفتند تا افراد برتر اوزان سه گانه روز دوم رفته رفته نفرات برتر خود را بشناسند.

دیدارهای رده‌بندی و فینال کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان مازندران در حالی از ساعت 16 امروز در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل از سر گرفته می‌شود که حضور عوامل و نیروهای انتظامی در این مسابقات به چشم نیامد.

در این رقابت‌های حساسی که نمایندگان شهرهای مختلف استان با جدیت تمام به فکر قهرمانی هستند عوامل انتظامی باید به عنوان برقرارکنندگان نظم سالن در محل برگزاری مسابقه حضور داشته و مجری نظم باشند.

یکی از ایراداتی که می‌توان به مسئولان استانی برگزارکننده این مسابقات گرفت رویارویی کشتی‌گیران بدون حضور عوامل انتظامی است.

البته در برخی از دیدارهای این دوره از رقابت‌ها اختلاف‌نظرها و اعتراض‌هایی که از سوی کشتی‌گیران، مربیان و عوامل فنی تیم‌ها حین مسابقه به عملکرد و یا نظر داور بود ممکن است در برخی موارد با تنش و یا برخورد فیزیکی همراه باشد.

در برگزاری چنین مسابقاتی که ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی با حساسیت فوق‌العاده آن را دنبال می‌کنند باید همه احتمال اتفاقات حتی با وقوع یک درصد نیز در نظر گرفته شود.

اگر اتفاق ناگواری که منجر به زد و خورد طرفین شود در سالن‌های ورزشی که بدون عوامل انتظامی مسابقات در آن جریان پیدا می‌کند اتفاق بیفتد چه فرد مسئولی می‌تواند پاسخگو باشد.

به گزارش فارس، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران از چهارشنبه هفته جاری با حضور حدود 300 ورزشکار در آمل آغاز شده و هم‌اکنون در حال پیگیری است که در رشته فرنگی رقابت‌ها پس از یک روز به کار خود پایان داد و شامگاه امروز نیز با معرفی نفرات برتر کشتی آزاد نیز کارنامه این رقابت‌ها در این شهرستان بسته می‌شود.

انتهای پیام/86012/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول