اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشخص شدن برترین‌های 4 وزن نخست

روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان مازندران با مشخص شدن برترین‌های چهار وزن نخست به کار خود پایان داد.

روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی مازندران پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان مازندران که از روز گذشته با آغاز رقابت در چهار وزن نخست این مسابقات دنبال شد با معرفی نفرات برتر چهار وزن نخست پیش از ظهر در سالن پیامبر اعظم(ص) این شهرستان به پایان رسید.

در روز این رقابت‌ها که با حضور 139 کشتی‌گیر آزادکار همراه بود تکلیف اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم مشخص شد.

در وزن 55 کیلوگرم جواد داداشی از ساری به مقام نخست رسید و علی حاج‌آقانیا از سیمرغ و میثم محمودجانلو از گلوگاه به ترتیب نوشهر دوم و سوم شدند.

در 66 کیلوگرم نیز نیما الهی از زیرآب قهرمان شده و وحید آهنگری از شیرگاه و سهیل ذبیحی از میاندرود مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

حسین میرصابری کشتی‌گیری از آمل در وزن 84 کیلوگرم به گردن‌آویز طلا رسید و صابر نوریان از جویبار و علی ذبیحی از قائمشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

سید رضا موسوی آزادکار سنگین وزن بابلی نیز در پایان این مسابقات در وزن 120 کیلوگرم با شکست رقبای خود به جایگاه نخست رسید و خشایار دهستانی دیگر همشهری موسوی و هادی جانبازی از سیمرغ به ترتیب دوم و سوم شدند.

سالن ورزشی 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل امروز نیز شاهد رقابت 104 کشتی‌گیر آزادکار مازندران در اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم است.

این رقابت‌ها برای گزینش اعضای تیم منتخب کشتی فرنگی و آزاد مازندران برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است.

مهمانان ویژه این رقابت‌ها دکتر محبوبی، محمد طلایی و علیرضا رضایی از پیشکسوتان برجسته کشتی آزاد کشورمان هستند که به عنوان نمایندگان کمیته فنی فدراسیون کشتی از نزدیک بر روند مسابقات نظارت دارند.

انتهای پیام/‌86012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول