اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی آبادان:

کمیته بین‌المللی المپیک، کشتی را بارانداز سیاسی کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی آبادان گفت: بدون شک حذف کشتی از رقابت‌های جهانی المپیک 2020 فنی نبوده و جریانات سیاسی در پس این تصمیم نمایان خواهد شد.

کمیته بین‌المللی المپیک، کشتی را بارانداز سیاسی کرد

حمید کوراوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، با انتقاد از تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک مبنی بر حذف این رشته ورزشی از رقابت‌های بزرگترین آوردگاه جهانی اظهار کرد: بدون شک این تصمیم فنی نبوده و جریانات سیاسی در پس این تصمیم نمایان خواهد شد.

وی افزود: به بهانه کمبود تماشاگر در المپیک برای این رشته، یک رشته سنتی و اصیل المپیکی را که خود از پایه‌های بنیانگذاری این مسابقات بزرگ است را حذف کرده در حالی که به هیچ عنوان هم به این شکل نبوده و کشتی همیشه هواداران خاص خود را در سراسر دنیا داشته است.

رئیس هیئت کشتی شهرستان آبادان خاطرنشان کرد: اگر به این ترتیبی که اعلام شده باشد، این ورزش عملاً بدون انگیزه دنبال خواهد شد و قهرمانان ملی این رشته در دنیا دورخیزی برای قهرمانی نخواهند داشت.

وی در ادامه به خبرنگار فارس گفت: بعید می‌دانم که تصمیم غرب در این مورد به کرسی بنشیند و بی‌شک صاحبان سبک و بزرگان کشتی جهان نیز بر این موضوع چربش خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پیش از این از سوی کمیته بین‌المللی المپیک اعلام شده بود، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی از المپیک 2020 در چارت بازی‌های المپیک گنجانده نخواهد شد.

انتهای پیام/72001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول