اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی صبا:

ناکامی‌ها در لیگ برتر کشتی فرنگی را جبران می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی فرنگی صبای قم گفت: با رفع نقایص و انجام تمرینات منظم می‌توانیم امتیازات از دست رفته در دو هفته قبل پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را جبران کنیم.

ناکامی‌ها در لیگ برتر کشتی فرنگی را جبران می‌کنیم

روح‌الله میکائیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: امسال رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با حضور بهترین‌های حال حاضر از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار است و بعد از سه فصل قطعاً می‌توانیم حضور موفقی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

وی عنوان داشت: برای رفع نقاط ضعف در دو دیدار سپری شده مقابل پرسپولیس تهران و هیئت فارس از هفته‌های اول و دوم مسابقات تمرینات بسیار فشرده‌ای داشته‌ایم و در هفته‌هایی که از لیگ برتر باقی مانده قطعاً نتایج خوبی از تیم صبا خواهیم دید.

سرمربی تیم کشتی فرنگی صبای قم افزود: در دیدار هفته دوم برابر تیم هیئت کشتی استان فارس عملکرد بسیار خوبی از تیم صبای قم شاهد بودیم، کشتی‌گیران ما از نظر فنی و همچنین تکنیک مقابل حریف نمایش خوبی داشتند و مطئمنا در دیدارهای بعدی بهتر از این ظاهر می‌شویم.

وی یادآور شد: در حال حاضر که رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به دلیل نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی برگزار نمی‌شود، ما نیز فشار تمرینات را بیشتر کرده، با انگیزه‌تر از قبل در تمرینات حاضر می‌شویم و برای کسب نتایج بهتر تلاش می‌کنیم.

میکائیلی بیان کرد: حضور در پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور یک فرصت ارزنده و مغتنم برای ارائه توانمندی کشتی قم است؛ ما در ترکیب تیم صبای قم چند چهره مطرح و آینده‌دار داریم که قطعا در آینده در تیم ملی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل پرسپولیس تهران با توجه به اینکه زمان زیادی برای تمرین کردن نداشتیم غافلگیر شدیم و در حالی که در خانه میزبان حریف بودیم با نتیجه پنج بر دو شکست خوردیم اما در دیدار هفته دوم برابر تیم هیئت فارس واقعا شایسته باخت نبودیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی صبای قم عنوان داشت: در مقابل هیئت فارس کمی بدشانسی آوردیم که نتوانستیم به نخستین پیروزی خود در مسابقات این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور دست یابیم اما ناامید نیستیم و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور امسال با شرکت پنج تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و صبا نماینده قم در این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/78002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول