اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی آمل:

آمل در کشتی فرنگی قهرمانی مازندران سوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل گفت: آمل مقام سوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران را از آن خود کرد.

آمل در کشتی فرنگی قهرمانی مازندران سوم شد

قدرت‌الله نهاوندیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران روز گذشته با حضور 70 کشتی‌گیر به یاد مرحوم تقی آقاجانی پیشکسوت کشتی مازندران برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در پایان این رقابت‌ها بابل به مقام قهرمانی رسید، افزود: شهرهای نوشهر و آمل نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسئول ورزشی با بیان اینکه سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) میزبان برترین‌های کشتی مازندران بود، تصریح کرد: ترکیب تیم کشتی فرنگی آمل در این مسابقات جوان بوده و به دلیل شرایط میزبانی دو تیم را راهی رقابت‌ها کردیم تا کشتی‌گیران بیشتری میادین بزرگسالان را درک کنند و در آینده تجربه مفیدی برایشان ثبت شود.

نهاوندیان با اشاره به اینکه قاسم رضایی مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن در این دوره از رقابت‌ها شرکت نداشت، یادآور شد: محسن حاجی‌پور دیگر فرنگی‌کار آملی که چندین مدال جهانی، بین‌المللی و آسیایی را در کارنامه خود دارد نیز هم‌اکنون در اختیار تیم ملی است و از حضور در این مسابقات بازماند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل یادآور شد: محمدرضا اکبری، علیرضا اکبری، عادل بالی‌تبار و صابر بالی‌تبار نیز دیگر کشتی‌گیران عنوان‌دار آملی به دلیل برخی آسیب‌دیدگی و مسایل شخصی نتوانستند در مسابقات قهرمانی استان به روی تشک روند.

وی با اشاره به اینکه با ترکیبی جوان و پرتوان وارد این مسابقات شدیم، گفت: با این وجود آمل چهار کشتی‌گیر فینالیست داشت.

رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل درباره عدم نتیجه‌گیری امیر ارسلان دیگر فرنگی‌کار مدال‌آور آسیایی از این شهرستان بیان کرد: این جوان جویای نام آملی برای نخستین بار در رده سنی بزرگسالان وارد میادین شد و همچنین با افزایش وزن از 55 کیلوگرم به 60 کیلوگرم تجربه جدیدی را کسب کرد.

نهاوندیان گفت: از این کشتی‌گیر انتظار کسب مدال نداشتیم و فقط خواستیم تا سطح بزرگسالان را درک کند و با سطح رقابت بزرگسالان بیش از گذشته آشنا شود.

انتهای پیام/86012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول