اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 19 رای

«هدایتی» هادی کشتی گیلان شد

خبرگزاری فارس: در مجمع انتخابات هیئت کشتی گیلان «نقی هدایتی» با کسب 19 رای به مدت چهار سال هدایت هیئت کشتی گیلان را به ‌عهده گرفت.

«هدایتی» هادی کشتی گیلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس هیئت کشتی گیلان ظهر امروز در مراسم انتخابات هیئت کشتی استان درباره فعالیت این هیئت، اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای رساندن کشتی به جایگاه اصلی در کشور به کار می‌گیرم.

نقی هدایتی با اشاره به اینکه هفت محور برای اجرای برنامه‌ها در هیئت جدید مد‌نظر گرفته شده است، افزود: این محورها در بخش‌های اجرایی، ستادی، توسعه‌ای، فرهنگی، قهرمانی، بین‌المللی و ... است.

وی به فعالیت چهار ماهه خود در هیئت کشتی استان اشاره کرد و ادامه داد: امیدوارم بتوانم یار خوبی برای مدیر‌کل ورزش و جوانان در کشتی باشم.

این مسئول کشتی گیلان را نیازمند امکانات زیاد دانست و تصریح کرد: استان‌های قزوین، اردبیل، کرمانشاه و ... دارای خانه کشتی و سالن اختصاصی هستند در حالی که گیلان از این مهم بی‌بهره‌ است.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم با حمایت مسئولان استان خانه کشتی در گیلان احداث شود و در این زمینه رایزنی‌هایی با شهردار رشت درباره زمین صورت گرفته که امیدواریم تحقق یابد.

هدایتی وضعیت ظاهری سالن کشتی در رشت را مناسب ندانست و خاطر نشان کرد: باید برای بازسازی سالن قدیمی رجایی که برای کشتی است، تلاش شود.

وی برگزاری فینال کشتی لیگ استان را از طریق رسانه ملی یکی از گام‌های مؤثر در زمینه توسعه کشتی گیلان ذکر کرد.

رئیس هیئت کشتی گیلان، برگزاری 26 هفته مسابقه کشتی به صورت منظم در استان را نشانه تلاش مجموعه این هیئت ذکر کرد.

وی نداشتن تشک کشتی را یکی از مشکلات هیئت برشمرد و یادآور شد: بازدیدهای میدانی از سالن‌های ورزشی در سطح استان انجام گرفت و مسابقات لیگ به صورت منظم در گروه‌های سنی مختلف برگزار شد.

مشاور ارشد فدراسیون کشتی نیز در مجمع مذکور اظهار کرد: برای برگزار نشدن انتخابات هیئت کشتی گیلان در یک ماه اخیر چالش‌های صورت گرفته بود اما با حمایت رئیس فدراسیون و تلاش مدیر‌کل ورزش و جوانان استان این مجمع در زمان مشخص برگزار شد.

علی افتخاری ادامه داد: این مجمع طبق اساس نامه برگزار شد و فراخوان قانون آن برای کاندیدا شدن افراد در هیئت کشتی انجام گرفت.

وی کسب مدال‌های المپیک لندن را از افتخارات مهم تاریخ کشتی دانست و افزود: اکنون رویداد بزرگی مانند مسابقات جام جهانی کشتی در تهران از برنامه‌های آینده فدراسیون است که ایران با اقتدار در آن حضور می‌یابد.

به گزارش فارس، در مجمع انتخابات هیئت کشتی گیلان که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، هدایتی تنها کاندیدای احراز پست ریاست این هیئت بود که با کسب 19 رای از تمام آرای مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان منصوب شد.

حجت‌الله خطیب رئیس فدراسیون کشتی کشور نیز به دلیل مشغله مربوط به برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در تهران برای برگزاری این مجمع به گیلان سفر نکرد و مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان نماینده فدراسیون و علی افتخاری مشاور ارشد فدراسیون کشتی در این مجمع حضور داشتند.

انتهای پیام/84002/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول