اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت یک‌روزه

بابل قهرمان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی مازندران شد

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران پس از یک روز رقابت نزدیک در حالی به کار خود پایان داد که بابل در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسید.

بابل قهرمان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران که از صبح امروز در هفت وزن به میزبانی آمل در سالن پیامبر اعظم(ص) دنبال شد ساعتی قبل به کار خود پایان داد.

در این دوره از رقابت‌ها که با نام و یاد زنده یاد تقی آقاجانی یکی از پیشکسوتان آملی رشته ورزشی کشتی به مدت یک روز با حضور 70 فرنگی‌کار پیگیری شد بابل به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های آمل و نوشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن 55 کیلوگرم این مسابقات میرحسین میربابایی از امیرکلا به مقام نخست رسید و صادق واحدی و رضا رضایی به ترتیب از ساری و نوشهر دوم و سوم شدند.

در 60 کیلوگرم نیز الیاس قربان‌نژاد از ساری قهرمان شده و بابک شیرزاد از آمل(الف) و میثم خائفی از کیاسر مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

نادر حسن‌زاده از آمل(ب) در وزن 66 کیلوگرم به جایگاه نخست دست یافت و افشین اسلامی از نوشهر و فرشاد بابایی از بابل رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در وزن 74 کیلوگرم این مسابقات نیز سجاد فرج‌پور از آمل(ب)، قاسم علی‌نیا از بابل و علی‌اصغر قمی از نوشهر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

پیمان کاردگر کشتی‌گیر فرنگی‌کار بابلی در وزن 84 کیلوگرم به گردن‌آویز طلا رسید و مسیح اسلامی از نوشهر و فریبرز تقوی‌نیا از آمل(ب) به ترتیب دوم و سوم شدند.

در 96 کیلوگرم نیز فریدون نوروز علیپور از بابل قهرمان شد، فردین علیزاده از آمل(الف) نائب قهرمان شده و محمدحسین وازی از نوشهر سوم شد.

بهروز یوسفی کشتی‌گیر سنگین وزن آملی از تیم آمل(الف) در 120 کیلوگرم با شکست رقبای خود به جایگاه نخست رسید و سجاد میرزاده از بابل و محمدرضا نعیمایی از نوشهر نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شامگاه امروز وزن‌کشی 139 کشتی‌گیر آزادکار شهرهای مختلف مازندران در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد تا آزادکاران مازندرانی از صبح فردا رقابت‌های خود را در چهار وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی مازندران آغاز کنند.

این دوره از رقابت‌ها در بخش آزاد نیز به مدت دو روز در آمل دنبال می‌شود که با حضور بزرگان کشتی کشورمان همراه بود.

این رقابت‌ها برای گزینش اعضای تیم منتخب کشتی فرنگی و آزاد مازندران برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است که در آن حدود 220 کشتی‌گیر برتر استان در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) به روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/86012/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول