اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور

کشتی‌گیر تاکستانی بر سکوی نایب ‌قهرمانی کشور ایستاد

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر شایسته تاکستانی در جریان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور عنوان نایب ‌قهرمانی را از آن خود کرد.

کشتی‌گیر تاکستانی بر سکوی نایب ‌قهرمانی کشور ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پوریا طاهرخانی کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم تاکستانی که به همراه تیم کشتی استان قزوین در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور حضور پیدا کرده بود پس از نماینده آذربایجان شرقی موفق شد سکوی دومی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

با درخشش این کشتی‌گیر تاکستانی، وی از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی آمادگی تیم ملی جوانان کشورمان دعوت شد.

رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشورمان در حالی در سالن ستارخان برگزار شد که در این رقابت‌ها بیش از 210 ورزشکار از 32 استان کشور به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

البته نکته قابل توجهی که جا دارد مسئولان هیئت کشتی استان و دلسوزان و پیشکسوتان کشتی به آن دقت بیشتری داشته باشند این است که ماه گذشته نیز در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان کشورمان باز هم یک کشتی‌گیر قزوینی موفق شد روی سکو برود و جواز حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان را به دست آورد، که اتفاقا نکته همین جا است که ظرفیت کشتی‌گیران استان در صورت توجه بیشتر باید از این بالاتر باشد تا در مسابقاتی در این سطح کشتی‌گیران بیشتری از استان قزوین بتوانند خود را به جامعه کشتی کشور معرفی کنند.

با توجه به اینکه ماه گذشته رقابت‌های کشتی جام شاهد حضور کشتی‌گیران جوان کشورمان و در حضور مربیان تیم ملی از جمله علیرضا رضایی نایب‌قهرمان المپیک 2004 آتن و محمد طلایی دارنده چند عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی جهان در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد و کشتی‌گیران جوان قزوینی در این مسابقات عنوان سومی را به دست آوردند، همین نکته حکایت از آن دارد که در صورت استفاده از ظرفیت بالای این رشته ورزشی می‌توان در سال‌های آتی کشتی‌گیران شایسته‌ای همچون احسان لشگری از جامعه کشتی قزوین به کشور و حتی دنیا معرفی شود.

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور هم که قرار است در واپسین روزهای اسفند ماه در قزوین برگزار شود فرصت مناسبی است تا با حمایت مسئولان استانی و توجه بیشتر به کشتی‌گیران قزوینی، این ورزشکاران بتوانند در رده سنی بزرگسالان درخششی مثال‌زدنی از خود داشته باشند و با توجه به امتیاز میزبانی از این مسابقات بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول