اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 وزن

ترکیب تیم جوانان قم در کشتی آزاد قهرمانی کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم کشتی آزاد جوانان قم در پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی رده سنی جوانان کشور مشخص شد و این تیم از امروز با حریفان خود پیکار می‌کند.

ترکیب تیم جوانان قم در کشتی آزاد قهرمانی کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که آرام آرام به زمان برگزاری پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی کشورمان نزدیک می‌شویم و تب برگزاری این رقابت‌ها ورزش کشورمان را فرا گرفته است، از امروز مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

رشته کشتی به واسطه برگزاری در دو قسمت آزاد و فرنگی از حساسیت‌ها و جذابیت‌های بالایی برخوردار است و به همین دلیل از جمله‌ هیئت‌هایی است که در تمام استان‌های کشور به صورت فعال و پویا در سطح قهرمانی و قهرمان‌پروری به صورت جدی فعالیت می‌کند.

یکی از هیئت‌های فعالی که در سال‌های اخیر همواره در رتبه‌بندی فدراسیون کشتی در بین هیئت‌های برتر کشور قرار داشته است و توانسته قهرمانان و چهره‌های نامدار و آینده‌داری را به کشتی کشور معرفی کند، هیئت کشتی استان قم است.

این هیئت در سال‌های اخیر چند ملی‌پوش در تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان معرفی کرده است که از قضا موفق به کسب مدال از مسابقات مهم داخلی و برون مرزی نیز شده‌اند و افتخار ورزش قم در عرصه‌های مختلف محسوب می‌شوند.

همپا و همگام با کشتی فرنگی، هیئت کشتی استان قم در سال‌های اخیر سعی کرده است با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی کار کند که در کشتی آزاد نیز قم بتواند جایگاه خوبی در بین استان‌های فعال و قهرمان‌پرور این رشته ورزشی به دست بیاورد.

به همین خاطر هیئت کشتی استان قم در اقدامات متنوعی از جمله برگزاری کلا‌س‌ها و دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری، تشکیل دوره‌های استعدادیابی و همچنین بهره‌گیری از توان و دانش فنی مربیان مجرب کشتی کشور سعی کرده است این رشته را به موقعیت رشته کشتی فرنگی نزدیک‌تر کند.

از سوی دیگر در هر رقابتی که از سوی فدراسیون کشتی در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور اعلام و برنامه‌ریزی می‌شود، هیئت کشتی استان قم سعی می‌کند به مسابقات رده‌های سنی مختلف کشوری اعزام‌های متنوعی داشته باشد تا کشتی قم به جایگاه بالایی دست یابد.

یکی از همین رقابت‌ها مسابقات کشتی آزاد قهرمانی رده سنی جوانان کشور است که از امروز به میزبانی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و شهر تبریز برگزارکننده این مسابقات خواهد بود و قرار است هفت کشتی‌گیر قمی یعنی ماهان جاهدپور، یاسر چاغری، علی ربیعی، محمد خزایی، مهدی بختیاری، سعید داناپور و مرتضی خانچرلی در این رقابت‌ها به روی تشک بروند.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول