اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان در گفت‌وگو با فارس:

حذف رشته کشتی از المپیک هدف‌دار است

خبرگزاری فارس: دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان در مسابقات سال 2002 گفت: حذف رشته کشتی از المپیک هدف‌دار است و قدرت کشتی ایران بر کسی پوشیده نیست.

حذف رشته کشتی از المپیک هدف‌دار است

مهدی حاجی‌زاده در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: ایران اسلامی در رشته کشتی همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و از قدرت‌های کشتی دنیا به حساب می‌آید.

وی افزود: مازندران نیز از استان‌های کشتی‌خیز و کشتی‌پرور کشور است که در هر دوره تیم ملی افراد زیادی به اردو دعوت شده و مدال‌های رنگارنگی را در عرصه‌های مختلف آسیایی، بین‌المللی، جهانی و المپیک از آن خود می‌کنند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه قدرت کشتی ایران بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: ایران در هر دوره در المپیک جایگاه خوبی داشته و توانسته شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دارنده مدال طلا و برترین کشتی‌گیر آزادکار جهان در مسابقات 2002 تهران گفت: حذف رشته کشتی از المپیک هدف‌دار است و مسئولان ارشد برگزاری المپیک در دنیا این رشته پرطرفدار، مهیج و زیبا را از رشته‌هایی می‌دانند که هزینه‌های زیادی در بردارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این تصمیم مسئولان المپیک برگردد و شاهد درخشش دلیرمردان ایرانی در این مسابقات باشیم.

انتهای پیام/86012/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول