اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دو روز رقابت

مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان مازندران تمام شد

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان مازندران پس از دور روز رقابت در آمل با مشخص شدن برترین‌های سه وزن پایانی به کار خود خاتمه داد.

مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان مازندران تمام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان مازندران که از روز گذشته کار خود را آغاز کرد جمعه شب با معرفی نفرات برتر در سه وزن باقی‌مانده به کار خود پایان داد.

در روز نخست این دوره از رقابت‌ها که از پنج‌شنبه آغاز شد نفرات برتر چهار وزن نخست در سالن پیامبر اعظم(ص) مشخص شدند.

با پایان روز دوم این رقابت‌ها که در سه وزن با حضور 139 کشتی‌گیر آزادکار دنبال شد، در 60 کیلوگرم عباس دباغی از میاندرود به مقام نخست دست یافت، جواد رضایی از جویبار دوم شده و علی‌اصغر سلیمانی از سیمرغ و حامد شاهکلایی از آمل مشترکا سوم شدند.

در وزن 74 کیلوگرم نیز سعید داداش‌پور از پل‌سفید قهرمان شد، جعفر قاسمی از سیمرغ دوم شده و سعید غلامی و مرتضی رضایی هر دو از ساری مقام سومی را مشترکا از آن خود کردند.

مصطفی صادق‌زاده کشتی‌گیر جوان مازندرانی از قائمشهر در وزن 96 کیلوگرم توانست با شکست رقبای خود به مقام نخست دست یابد، قاسم شیرنیا از بندپی غربی نائب قهرمان شده و ابوالفضل پناهبر از آمل و حسین رمضانی از بابل به مقام سوم مشترک دست یافتند.

به گزارش فارس، نفرات برتر مازندران در این مسابقات به عضویت تیم منتخب کشتی فرنگی و آزاد مازندران در می‌آیند و خود را برای رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آماده خواهند کرد.

در روز دوم این مسابقات علاوه بر محمد طلایی نام‌آور کشتی دنیا و مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، سید مصطفی میرعمادیان دیگر مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، قاسم رضایی مردم طلایی وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن، مهدی حاجی‌زاده قهرمان سابق تیم ملی کشتی در دنیا، سلمان قادری نائب رئیس هیئت کشتی مازندران و عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

در پایان این مسابقات که با تلاش شبانه‌روزی هیئت کشتی آمل به کار خود خاتمه داد، از پیشکسوتان نامی کشتی شمال کشور و شهرستان آمل در دهه 30 و 40 قدردانی شد.

انتهای پیام/86012/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول