اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 391

برگزاری مسابقات کشتی آزاد نونهالان در باقرشهر

خبرگزاری فارس: همزمان با بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مسابقات کشتی آزاد در رده سنی نونهالان در باقرشهر برگزار شد.

برگزاری مسابقات کشتی آزاد نونهالان در باقرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه کشتی در رده سنی نونهالان در سطح استان تهران در سالن کشتی ولایت مجموعه ورزشی غدیر برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات که به همت تربیت بدنی شهرداری باقرشهر و با شرکت 10 تیم از باشگاه‌های استان تهران برگزار شد تعداد 153 نفر در 10 وزن حضور داشتند.

مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: تیم‌های شهرداری باقرشهر، باشگاه‌های کارگران،  قرچک، فیروزآباد، محله سیزده آبان، گلستان، باشگاه علی ابن ابیطالب(ع)، بهشتی، دخانیات، یادآوران، کنگره 60، پناهی، شهریار و چهاردانگه در این مسابقات شرکت کردند.

در پایان این مسابقات تیم شهرداری باقرشهر با 69 امتیاز موفق به کسب مقام اول و قهرمانی گردید و تیم کنگره 60 با 62 امتیاز در رده دوم و تیم جوانمردان با 56 امتیاز در رده سوم جای گرفتند و تیم‌های پناهی با 52 امتیاز، تیم چهاردانگه با 51 امتیاز و تیم شهریار با 50 امتیاز رتبه‌های چهارم تا ششم را کسب کردند.

در پایان این دوره از مسابقات به تیم‌های اول تا سوم و نفرات اول تا سوم هر وزن جام قهرمانی،‌ حکم و مدال اهداء شد.

انتهای پیام/2462/ج20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول