اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان:

حذف کشتی از المپیک همیشه مطرح بوده است/ اتفاقی رخ نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان گفت: حذف کشتی از المپیک همیشه مطرح بوده و من گمان نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد.

حذف کشتی از المپیک همیشه مطرح بوده است/ اتفاقی رخ نمی‌دهد

علیرضا میرواحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حذف کشتی از المپیک از دوره‌های گذشته نیز همیشه مطرح بوده و من گمان نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد.

وی تصریح کرد: در صورتی‌که این اتفاق بیافتد گمان نمی‌کنم برای ورزش ایران مناسب باشد چراکه در بالا بردن جایگاه ایران در رده‌بندی المپیک رشته کشتی نقش بسزایی داشت.

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان با اشاره به اینکه گمان نمی‌کنم این اتفاق سیاسی باشد افزود: شاید این رشته در کشوری مانند انگلیس طرفدار و جایگاهی نداشته باشد اما به طور حتم در کشورهایی مانند آمریکا و روسیه از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر این کشورها کشورهای دیگر هم در مقابل این کار مقاومت می‌کنند و نخواهند گذاشت که این رشته پرطرفدار از المپیک حذف شود.

وی ادامه داد: در صورت حذف این رشته از المپیک جذابیت این رشته بسیار کم می‌شود چراکه کشتی تنها با رقابت‌های المپیک است که زیبا می‌شود درست مانند رشته فوتبال که در تنها بازی‌های جام جهانی در آن هیجان انگیز است.

میرواحدی در ادامه افزود: 3 تیم کشتی آزاد نوجوانان و بزرگسالان فرنگی و آزاد استان را تا پایان سال به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌کنیم.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول