اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران:

مصوبه «حذف کشتی از المپیک» توسط مارتینیتی لغو شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران در واکنش به حذف کشتی در المپیک 2020 گفت: بیشترین مدال ورزش ایران در بازی‌های المپیک از کشتی است که این مسئله باید از طریق رئیس فیلا پیگیری شود.

مصوبه «حذف کشتی از المپیک» توسط مارتینیتی لغو شود

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: هفته آینده مسابقات جام جهانی 2013 تهران را در دو رشته آزاد و فرنگی با حضور 10 کشور برتر دنیا خواهیم داشت.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه این رقابت‌ها با حضور مارتینیتی رئیس جهانی فیلا برگزار می‌شود، بهترین فرصت برای کشورهای صاحب کشتی است که از حذف کشتی در المپیک جلوگیری کنند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران ابراز داشت: در هفت - هشت سال گذشته نیز حذف کشتی در المپیک شایعه شده بود که جلوی این اقدام گرفته شد، اما الان حذف کشتی علنی شده و باید هر طوری که شده کشورهای صاحب کشتی با رایزنی‌های بین‌المللی خود از این اقدام جلوگیری کنند.

قادری گفت: کشتی ورزش اول کشور بیشتر کشورها به ویژه ایران است که تماشاگران پرشور و جایگاه بسیار خوبی در ورزش کشور ما دارد.

این مسئول با اشاره به حذف کشتی از مسابقات المپیک تصریح کرد: در صورت حذف کشتی از المپیک این امر موجب فاجعه ورزش کشور می‌شود، زیرا بیشتر مدال‌های ورزشی بین‌المللی و المپیکی ایران از کشتی است.

وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر ورزش کشتی در بیشتر کشورها طرفداران زیادی دارد که همه کشورهای صاحب کشتی و عضو فیلا باید با تشکیل جلسات متعدد دست به دست هم دهند تا نگذارند که کشتی از المپیک حذف شود.

انتهای پیام/86005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول