اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

انس با قرآن موجب کاهش دردهای روحی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: انس با قرآن موجب کاهش دردهای روحی و روانی انسان می‌شود.

انس با قرآن موجب کاهش دردهای روحی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه قرآن و نماز سپاه استان زنجان، اظهار کرد: ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و نماز از برنامه‌های سپاه استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر سپاه استان رتبه‌های مطلوبی را در حوزه نماز و قرآن به دست آورده است، افزود: نباید تنها به کسب رتبه‌های برتر تکیه کرد بلکه باید برنامه‌ریزی مناسبی برای استمرار فعالیت‌های قرآنی داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی مورد نظر رهبری باید در جامعه پیاده شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان پزشکی حاذق همواره درمان‌کننده دردهای جامعه است، افزود: توجه به سبک زندگی اسلامی از تاکیدات رهبری محسوب می‌شود.

*سبک زندگی اسلامی جامعه را از گزند دشمنان دور می‌کند

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اینکه سبک زندگی به معنای توجه به قالب و روش در زندگی است، افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای تغییر سبک زندگی اسلامی باید کوشید با ارائه سبک زندگی اسلامی جامعه را از گزند دشمنان محفوظ داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان برای نسل جدید جامعه برنامه‌ریزی خاصی دارند، افزود: دور کردن مردم از فرهنگ ایرانی و اسلامی از اهداف دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان قالب کردن سبک زندگی جدید غربی را از اهداف دشمنان دانست و گفت: تغییر زندگی افراد و توجه به سبک زندگی غربی از برنامه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به سبک زندگی مورد اشاره قرآن کریم افزود: برای رسیدن به زندگی ایده‌آل باید سبک زندگی قرآنی انتخاب شود.

حجت‌الاسلام معبودی با بیان اینکه زندگی قرآنی زندگی توام با آرامش است، افزود: اگر سبک زندگی افراد بر اساس قرآن باشد، نیازی به حضور پلیس و قوه قضاییه در جامعه نیست.

وی با اشاره به اینکه در زندگی به سبک قرآن همه افراد جامعه در آرامش زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: سبک زندگی قرآنی توام با سعادت دنیا و آخرت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مواظبت از خود را از سبک‌های زندگی قرآنی عنوان کرد و گفت: باید انسان با مراقبت از خود شیوه درست زندگی را انتخاب کند.

وی با بیان اینکه انس با قرآن موجب دوری انسان از دردهای روحی و روانی می‌شود، افزود: دوری از قرآن موجب افزایش آلام بشری می‌شود.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اینکه با انتخاب مسیر درست، زندگی انسان الهی و قرآنی می‌شود، تصریح کرد: دوری از خطا و اشتباه از تاکیدات قرآن برای داشتن زندگی سالم است.

انتهای پیام/73003/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول