اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قم خبر داد

برگزاری همایش دانشجویی سبک زندگی در قم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از برگزاری همایش دانشجویی سبک زندگی با حضور 350 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد در استان قم خبر داد.

برگزاری همایش دانشجویی سبک زندگی در قم

عباس جوشقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری همایش دانشجویی سبک زندگی در استان قم گفت: 350 نفر از دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام استان قم در این همایش شرکت خواهند کرد.

وی افزود: در این همایش 60 مقاله برتر علمی با رعایت استانداردهای آموزش عالی ارائه شده است که پس از ارزیابی از 11 مقاله برتر در بین 60 مقاله تجلیل می‌شود.

جوشقانی ادامه داد: در این همایش هفت موضوع مقاله برای دانشجویان در خصوص سبک زندگی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام استان قم تصریح کرد: جایگاه محیط زیست در سبک زندگی اسلامی،‌ ضرورت گفتمان سازی مفهوم سبک زندگی،‌ نقش و جایگاه ایمان و اعتقاد در سبک زندگی از جمله موضوعات مقاله‌نویسی دانشجویان در این همایش بوده است.

وی آسیب‌شناسی وضع موجود سبک زندگی در ایران،‌ مصادیق رخنه سبک زندگی غربی در زندگی ایرانیان و علت‌یابی عدم پیشرفت در سبک زندگی را از دیگر موضوعات این همایش بیان کرد.

جوشقانی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم این همایش مبلغ 400 هزار تومان، نفرات چهارم تا ششم 300 هزار تومان و به نفرات هفتم تا یازدهم 200 هزار تومان اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین به 12 تا 60 مقاله دیگر به هر نفر مبلغ 30 هزار تومان اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام استان قم با اشاره به اینکه اکثر شرکت‌کنندگان این همایش بانوان بوده‌اند ابراز داشت: این طرح سراسری بوده و از سه مقاله برتر در این همایش علاوه بر چاپ در مجله در استان تهران تجلیل می‌شود.

جوشقانی گفت: این همایش روز جمعه 13 بهمن ماه از ساعت 9 الی 13 در محل پردیس قم دانشگاه تهران با حضور مسئولان استانی و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78007/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول