اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان مطرح کرد

ترویج سبک زندگی اسلامی با الگوبرداری از پیامبر اسلام(ص)

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: برای ترویج سبک زندگی اسلامی باید از پیامبر اسلام(ص) الگوبرداری کنیم و زندگی ایشان بهترین الگو برای مسلمانان است.

ترویج سبک زندگی اسلامی با الگوبرداری از پیامبر اسلام(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در آیین باشکوه جشن هفته وحدت در برازجان اظهار داشت: شخصیت والای پیامبر(ص) یک شخصیت بزرگ است و تمام تاریخ بشریت هیچ شخصیتی به بزرگی و عظمت ایشان نبوده است.

وی با بیان اینکه در زمان تولد پیامبر(ص)، جهل و خرافات بر اعراب حاکم بود، افزود: پیامبر اسلام(ص) با جهل و خرافات مبارزه کرد و مردم را به راه راست هدایت فرمود.

امام جمعه برازجان با اشاره به اهمیت میلاد حضرت محمد(ص) خاطرنشان کرد: فرو ریختن طاق کسری و خاموش شدن آتشکده پارس در روز میلاد پیامبر(ص) انجام شد و نشان از عظمت ایشان دارد.

مصلح با بیان اینکه اسلام دین زندگی است تصریح کرد: اسلام دین زندگی است و سبک زندگی اسلامی باید در همه شئونات زندگی اجتماعی و فردی جاری باشد و برای رسیدن به موفقیت در زندگی دنیا و آخرت باید اسلام اصیل را در زندگی پیاده کنیم.

امام جمعه برازجان اضافه کرد: زندگی یک مسلمان نباید از فرهنگ اصیل اسلامی دور باشد و اسلام علاوه بر اینکه دستورات عبادی دارد برای زندگی نیز برنامه دارد و باید زندگی اسلامی را پیاده کنیم.

مصلح به صفات پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) از نگاه قرآن دارای جایگاه والایی است و از ایشان به عنوان رحمة للعالمین و سراج منیر و بشارت‌دهنده یاد شده است.

وی با تاکید بر لزوم الگوبرداری صحیح از زندگی ایشان افزود: الگوبرداری در سیاست، الگوبرداری در اخلاق و الگوبرداری در زندگی فردی و اجتماعی از پیامبر اسلام(ص) لازم است.

امام جمعه برازجان اظهار داشت: برای ترویج سبک زندگی اسلامی باید از پیامبر اسلام(ص) الگوبرداری کنیم و زندگی ایشان بهترین الگو برای مسلمانان است.

انتهای پیام/2451/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول