اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان مطرح کرد

ارتباط سبک کار و زندگی با مرگ و میر/ اهمیت میزان و نوع تغذیه در ابتلا به بیماری‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: بیماری‌های مزمنی که در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه علت مرگ و میر افراد محسوب می‌شوند به نظر بسیاری از متخصصان به سبک‌های کار و زندگی به خصوص میزان و نوع تغذیه ارتباط دارند.

ارتباط سبک کار و زندگی با مرگ و میر/ اهمیت میزان و نوع تغذیه در ابتلا به بیماری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان صبح امروز در آیین برپایی کارگاه چاقی که با حضور کاردانان و کارشناسان ستادی و محیطی شبکه بهداشت دشتستان برگزار شد اظهار داشت: توسعه بهداشت و تامین سلامت و امنیت جامعه از اولویت‌های مسئولان در سال‌جاری است.

غلامرضا کهن افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار دارد و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: برپایی کارگاه‌های مختلف آموزشی و توانمندسازی کادر درمانی و بهداشتی شبکه بهداشت از اولویت‌های مهم شبکه است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با اشاره به عوامل مرگ و میر خاطرنشان کرد: سال‌هاست که الگوی ابتلا به بیماری‌ها و مرگ و میر ناشی از آن‌ها در سطح دنیا از بیماری‌های عفونی به بیماری‌های غیر واگیر تغییر کرده است.

کهن تصریح کرد: بیماری‌های مزمنی که امروزه در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه علت مرگ و میر افراد محسوب می‌شوند به نظر بسیاری از متخصصان به سبک‌های کار و زندگی به خصوص میزان و نوع تغذیه ارتباط دارند.

مسئول واحد تغذیه شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز اظهار داشت: این کارگاه یک روزه تحت عنوان تغذیه در پیشگیری و درمان چاقی به منظور بررسی مشکلات ناشی از چاقی و اضافه وزن برگزار می‌شود.

حمیرا دهقانی در مورد موضوعات مختلفی از قبیل بررسی چاقی و راه‌های کاهش وزن و همچنین در ارتباط با توصیه‌های تغذیه‌ای برای کاهش وزن و راه‌هایی برای موفقیت در رژیم‌های کاهش وزن و فعالیت‌های جسمانی مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/2451/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول