اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

دشمن انهدام سبک زندگی ایرانی، اسلامی را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت:‌ دشمنان ما امروز با هدف انهدام و ضربه وارد کردن به سبک زندگی ایرانی، اسلامی وارد میدان شدند و بسیار تلاش می‌کنند تا جوانان ما را خودباخته به بار آورند.

دشمن انهدام سبک زندگی ایرانی، اسلامی را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: اگر هدف دشمن تا دیروز مشوش کردن ذهن جوانان و نوجوانان با برخی بداخلاقی‌های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی بوده است امروز دشمن تیر زهرآلود خود را به سمت خانواده‌ها و از هم پاشیدن آنها سوق داده است تا شاید بتواند تیر زهرآلود و شیطانی خود را از این طریق به هدف رسانده و تحکیم بنیان خانواده را نشانه بگیرد.

وی به تراز جهانی و بین‌المللی سبک زندگی ایرانی، اسلامی اشاره کرد و افزود: در این سبک پدر و مادر محوریت و کانون گرم خانواده و فرزندان نیز در پیرامون این کانون با احساس مسئولیت گرد آمدند تا بتوانند بخش عظیمی از استعدادها را به ثمر نشانده و بسیاری از هجمه‌ها را نیز خنثی کنند.

کریم‌خانی خاطر نشان کرد: در سایه شیطنت استکبار جهانی در این حوزه روز به روز شاهد افزایش طلاق، تزلزل خانواده‌ها، اعتیاد و بسیاری از گرفتاری‌ها و معضلات اجتماعی هستیم که برای مقابله با آنها باید همه در میدان حاضر شده و با احساس مسئولیت تکلیفمان را در برابر فرمان ولی امر مسلمین در احیا و قوام‌بخشی به سبک ایرانی، اسلامی نشان دهیم.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان اکنون از تهاجم سخت‌افزاری و حربه‌های مستقیم به تهاجم نرم‌افزاری و گرایش‌های غیرمستقیم روی آوردند و بسیار علاقمند هستند تا خانواده ایرانی و باورهای ملت انقلابی جمهوری اسلامی ایران را تضعیف شده و پوچ و توخالی نشان بدهند.

وی اضافه کرد: دشمنان به تأثیر ارزش‌های اسلامی و باورهای دینی در کسب پیشرفت‌های دینی و موفقیت‌ها پی بردند و تلاش دارند تا این اقتدار و ارزش را دچار خدشه سازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: به یقین نور صلابت و اقتدار ملت ایران و پیشرفت‌های روزافزون این مردم آزاده چشم بدخواهان را کور کرده و در کنار آن زمینه یک تحول واقعی را فراهم آورده است.

کریم‌خانی در ادامه یادآور شد: دشمنان قسم خورده این ملت هرگز دست از تهاجم خود بر نمی‌دارند چرا که آنها از قدرت بی‌پایان این ملت در نگرانی و هراس واقعی هستند.

انتهای پیام/62004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول