اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم:

ترویج صنایع دستی موجب اصلاح سبک زندگی مردم می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم ترویج استفاده و اشتغال به صنایع دستی را حرکتی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی دانست.

ترویج صنایع دستی موجب اصلاح سبک زندگی مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم معصومه ظهیری در افتتاحیه هشتمین نمایشگاه صنایع دستی و زنان کارآفرین استان قم اظهار داشت: اداره‌کل امور بانوان و خانواده استان قم تلاش می‌کند عرصه عرضه آثار زنان کارآفرین را فراهم کند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، غرفه‌ها را به صورت رایگان در اختیار بانوان قرار دادیم تا بتوانند خود را باور کرده و حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شرایطی فراهم شده است که زنان کارآفرین محصولات خود را عرضه کرده و بتوانند برای کارهای هنری خود تبلیغ کنند.

وی تصریح کرد: هدف دیگری که این نمایشگاه دنبال می‌کند، ترویج استفاده از صنایع دستی به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی است.

ظهیری عنوان کرد: در این نمایشگاه سعی می‌کنیم، اشتغال خانگی را در میان بانوان ترویج کنیم که این موضوع نیز در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی است.

وی بیان داشت: زنی که در خانه کار می‌کند، می‌تواند همزمان به امورات خانواده نیز رسیدگی کند و فرصت بیشتری برای فرزندان خود داشته باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم در پایان با اشاره به دیگر برنامه‌های استانداری قم در این زمینه اظهار داشت: نمایشگاهی نیز در ایام نوروز برای بانوان کارآفرین و هنرمند استان قم برپا خواهد شد.

انتهای پیام/78006/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول