اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز رشد علوم انسانی استان قم از برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی به همت این مرکز خبر داد.

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مصطفی ملایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی به همت موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی اظهار کرد: در کنار برگزاری این همایش نمایشگاهی با همین موضوع با حضور شرکت‌های فعال در این عرصه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 21 شرکت در قالب 17 غرفه آثار خود را در زمینه سبک زندگی اسلامی عرضه خواهند کرد.

مدیر مرکز رشد علوم انسانی استان قم ابراز کرد: این شرکت‌ها بر اساس معیارهایی مانند اسلامی بودن، نوآوری داشتن در ارائه محصولات و کاربردی بودن محصولات انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این غرفه‌ها شرکت‌ها محصولات خود را در قالب کتاب، لوح‌های فشرده و صنایع فرهنگی ارائه خواهند کرد.

ملایی گفت: برپایی کلینیک مشاوره در ارتباط با سبک زندگی اسلامی با مشارکت مرکز مشاوره حوزه علمیه قم و موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

مدیر مرکز رشد علوم انسانی استان قم با اشاره به پرداختن این نمایشگاه به موضوع پوشش و مد ابراز داشت: در این زمینه کتاب و نرم‌افزارهای مختلفی به بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: یکی از این نشست‌ها با موضوع نوآموزی در سبک زندگی ساعت سه تا پنج بعد از ظهر روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد و نشست دیگر با موضوع نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در سبک زندگی با حضور مدیر مرکز ملی بازی‌های رایانه‌ای در روز دوم همایش برگزار می‌شود.

ملایی با اشاره به اینکه این نمایشگاه صبح روز سه‌شنبه 24 بهمن در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی افتتاح خواهد شد، بیان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم، برخی از مدیران استانی و مدیران حوزه علمیه قم شرکت خواهند داشت.

*سبک زندگی اسلامی زمینه‌ساز ایجاد تمدن اسلامی است

وی گفت: انقلاب اسلامی ما از جهاتی شبیه انقلاب پیامبر(ص) بود چرا که این انقلاب نیز در شرایطی اتفاق افتاد که جامعه به انحرافات عمیقی دچار شده بود.

مدیر مرکز رشد علوم انسانی استان قم ابراز داشت: امام خمینی(ره) در شرایطی تلاش کرد کشور را از انحراف نجات دهد که صورت‌های ظاهری جامعه تطابقی با فرهنگ اسلامی نداشت.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال ارائه کردن تمدن نوینی به جهان هستیم، عنوان کرد: سبک زندگی زمینه‌ساز این تمدن است.

ملایی گفت: یکی از مأموریت‌های مرکز رشد علوم انسانی حمایت از ایده‌های خلاقانه در زمینه علوم انسانی است و موضوع سبک زندگی اسلامی نیز از موضوعات مورد علاقه نخبگان و مورد نیاز مردم است.

انتهای پیام/78006/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول