اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

هنوز سبک زندگی ما اسلامی نشده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی - امنیتی استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر هیچ نقطه‌ای از کشور بی‌بهره از امکانات نیست، البته این نباید سبب خودشیفتگی ما شود، چرا که هنوز سبک زندگی ما اسلامی نشده است.

هنوز سبک زندگی ما اسلامی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دهه فجر که از 18 تا 20 بهمن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان دایر است، اظهار کرد: فروش مهم‌ترین منبع مالی کشور یعنی نفت هر روز تقلیل می‌یابد و بانک مرکزی تحریم است، داروهای اساسی کشور دچار مشکل شده اما این شرایط مانع تحقق عدالت اجتماعی نمی‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در زمینه بسط دستاوردهای انقلاب اسلامی آمار گویایی وجود دارد، بیان کرد: البته هنوز مشکلات و نقایصی وجود دارد اما انقلاب اسلامی در مسیر چند دهه‌ای خود به آرمان‌ها و اهداف خود پایبند بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان به رتبه 13 کشور در تولید دانش در جهان اشاره کرد و گفت: حرکت کشور به سمت ارتقا و کارآمدی بوده و این امر در همه بخش‌ها مشهود است.  

وی با اعلام اینکه امسال در آستانه پنجاهمین سالگرد آغاز جنبش انقلابی مردم از سال 42 تا کنون قرار داریم، تصریح کرد: این مدت زمان کمی نیست و بسیاری از کشورها حکومت‌هایی داشته‌اند که در 50 سال آغاز و تمام شده‌اند. 

اسماعیلی اضافه کرد: باید این سؤال را در همه جلسات و نشست‌ها مطرح کرد که آیا انقلاب اسلامی به دستاوردهای اصلی خود رسیده و به اهداف خود پایبند بوده است.  

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی، مبارزه با طاغوت داخلی و حرکت به سوی عدالت اجتماعی از مهم‌ترین اهداف انقلاب بود، گفت: امروز ندای انقلاب از شمال آفریقا نیز شنیده می‌شود و این نشان دهنده توسعه و بسط اهداف انقلاب در همه جهان و از توفیقات بزرگ این انقلاب است.  

این معاون استاندار اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر هیچ نقطه از کشور بی بهره از امکانات نیست، البته این نباید سبب خودشیفتگی ما شود چرا که هنوز سبک زندگی ما اسلامی نشده است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 20 بهمن طی ساعات بازدید 14 تا 20 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان در قالب 120 غرفه دایر است.

انتهای پیام/63001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول