اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف تاکید کرد

سبک زندگی اسلامی ضرورتی برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف گفت: برای بی‌اثر کردن و شکست تحریم‌های دشمنان باید به سبک زندگی اسلامی و اهداف اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری شود.

سبک زندگی اسلامی ضرورتی برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی‌ فرجامی‌فرد ظهر امروز در جمع مردم روستای بین‌آباد شهرستان خوسف ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنی‌های خود را علیه ایران اسلامی آغاز کرده و طی این سال‌ها به طرق مختلف سعی در ضربه زدن به نظام و انقلاب را داشتند.

مدیریت مصرف و هزینه در بی‌اثر کردن تحریم‌ها موثر است

وی ادامه داد: تحریم‌های اقتصادی به عنوان تلاش‌های آخر دشمنان برای خدشه وارد آوردن و به زانو در آوردن انقلاب و ملت ایران اسلامی است که در واقع پیروزی و موفقیت در این میدان نیز همانند میادین نبرد گذشته از آن ملت و ایران اسلامی است.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها باید سبک زندگی خود را مطابق با سبک زندگی اسلامی بکنیم، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و مدیریت در هزینه‌ها و مصارف نیز می‌تواند در راستای بی‌اثر کردن تحریم‌ها مثمرثمر واقع شود.

فرجامی‌فرد با اشاره به مشکلات روستای بین‌آباد از قبیل تشکیل تعاونی تولیدی و کشاورزی افزود: موفقیت شغلی و درآمدزایی بیشتر با روحیه تعاون و خرد جمعی محقق می‌شود.

ضرورت توجه روستاییان به مشاغل خرد و خانگی

وی اذعان داشت: جوانان این روستا با تشکیل تعاونی در زمینه کشاورزی و دامداری می‌توانند از تسهیلات بخش کشاورزی شهرستان خوسف بهره‌مند و سبب اشتغال‌زایی در این روستا شوند.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه هم‌اکنون اشتغال شهرهای زیر 250 هزار نفر به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است، گفت: در راستای فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال و اشتغال‌زایی بیشتر در این شهرستان به زودی نخستین جلسه کارگروه اشتغال در این راستا تشکیل و برنامه‌های اشتغال‌زایی نیز تدوین می‌شود.

فرجامی‌فرد با بیان اینکه مشاغل خانگی و خرد نیز همانند سایر مشاغل دیگر در این شهرستان مورد حمایت مسئولان قرار می‌گیرد، اظهار کرد: روستاییان اگر نمی‌توانند فعالیت‌های کارآفرینی داشته باشند حداقل می‌توانند با استفاده از تسهیلات به مشاغل خرد و خانگی روی آورده و در کنار فعالیت‌های دامداری و کشاورزی سبب افزایش درآمدهای خود شوند.

به زودی پروژه آبرسانی روستای بین‌آباد افتتاح می‌شود

وی با اشاره به پروژه آبرسانی روستای بین‌آباد ادامه داد: با وجود محدودیت اعتبارات دولتی و عمرانی در این شهرستان اما این پروژه که اهالی این روستا به شدت نیازمند اجرای آن بودند، هم‌اکنون در مراحل پایانی کار و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

فرماندار خوسف از آغاز عملیات احداث خانه عالم این روستا طی سال آینده خبر داد و افزود: از محل اعتبارات دهیاری‌ها نیز برای رفع مشکل حمام عمومی این روستا اعتبار در نظر گرفته می‌شود.

فرجامی‌فرد در ارتباط با مشکل سرویس ایاب و ذهاب این روستا و چند روستای اقماری این منطقه تصریح کرد: دهیاری و شورای اسلامی روستای بین‌آباد یک نفر را به فرمانداری خوسف به منظور دریافت تسهیلات در این زمینه معرفی کنند.

وی در ادامه برای اجرای فنس‌کشی زمین فوتبال خاکی روستای بین‌آباد قول مساعد داد.

انتهای پیام/69003/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول