اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان/48

شرف‌الدین: مردم سبک زندگی خود را قرآنی کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری مازندران گفت: مردم باید مدل و سبک زندگی خود را از قرآن اتخاذ کنند.

شرف‌الدین: مردم سبک زندگی خود را قرآنی کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، زهرا شرف‌الدین بعد از ظهر امروز در بازدید از برگزاری روند سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به اینکه حضور بانوان در مسابقات قرآنی به تحکیم بنیان خانواده کمک می‌کند، اظهار داشت: مسابقات قرآنی اثر ویژه‌‌ای بر زندگی بانوان دارد.

وی افزود: بانوان مسئول تقویت و هدایت و محور محبت در خانواده هستند و آشنایی بانوان با مفاهیم قرآنی و احکام الهی موجب می‌شود که فضای خانه و ارتباط با همسر و فرزندان و خویشاوندان بر اساس محبت و مهر باشد.

شرف‌الدین با بیان اینکه مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات مورد استقبال بی‌نظیر مردم مازندران از غرب تا شرق استان قرار گرفته است.

مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری مازندران خاطر نشان کرد: این مسابقات طوری برنامه‌ریزی شده است که از سراسر استان شرکت کنند و فقط مختص به مرکز استان نیست.

وی با بیان اینکه مردم باید مدل و سبک زندگی خود را از قرآن اتخاذ کنند، تاکید کرد: مردم مازندران با حضور خود از این فضای نورانی بهره‌مند می‌شوند و از اثرات آن انس و مأنوس شدن با قرآن است و موجب می‌شود، تلاش کنند تا بر اساس مفاهیم و آیات قرآن زندگی کنند.

به گزارش فارس، 180 نفر از 30 استان کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

انتهای پیام/86016/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول