اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 328

مردم ایران نشان دادند که سبک زندگی اسلامی را به‌خوبی آموخته‌اند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه 22 بهمن تجدید عهد با امام امت است، گفت: مردم ایران با حضور باشکوه در 22 بهمن نشان دادند که سبک زندگی اسلامی را به‌خوبی آموخته‌اند.

مردم ایران نشان دادند که سبک زندگی اسلامی را به‌خوبی آموخته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب ارزانی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان ورامین گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر تعالیم بلند اسلامی سبک زندگی مردم را تغییر داد و بهبود بخشید.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در سبک زندگی سه عنصر نگرش و تلقی، ارزش‌ها و رفتارها شاخصه‌های اصلی هستند که در صورت داشتن جهان‌بینی و نگرش الهی به جهان می‌توان وجود دنیای دومی را نیز ثابت کرد و اعتقاد به وجود دنیای بعدی می‌تواند ناظر بر رفتارهای ما باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سبک زندگی غربی حدود 80 سال است که تدوین شده و این در حالی است که انقلاب اسلامی تکیه بر سنت پیامبر(ص) دارد که یک هزار و 400 سال قدمت دارد.

حجت‌الاسلام ارزانی شکوه 22 بهمن را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: مردم در 22 بهمن نشان دادند که سبک زندگی اسلامی را به خوبی دریافته و بر آن اصرار می‌ورزند، در واقع 22 بهمن تجدید عهد با امام امت است.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین انقلاب در جهان به شمار می‌رود.

وی در ادامه به برکات و تاثیر انقلاب اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: عزت و عظمت مردم ایران با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

حجت‌الاسلام ارزانی انقلاب اسلامی را بر پایه معنویت خواند و تصریح کرد: پیشرفت‌های عظیم کشور در علوم مختلف و فناوری‌های پیشرفته روز دنیا، حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله ثمره‌ها و برکت‌های انقلاب اسلامی در کشور است.

استاد حوزه و دانشگاه افزایش عزت و عظمت ایران در جهان، الگو شدن برای ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان را از ثمره‌های خارجی انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی آغاز شده و ملت‌ها علیه دولت‌های طاغوت قیام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام ارزانی ایمان را از شاخصه‌های ملت ایران در وقوع انقلاب اسلامی نامید و گفت: انقلاب اسلامی موجب تقویت ایمان، پیشرفت و بالندگی مردم ایران شده است.

انتهای پیام/2462/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول