اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مدیران موسسه امام خمینی(ره)

نمایشگاه ملی دستاوردهای سبک زندگی اسلامی در قم گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه ملی «دستاوردهای نوآورانه در سبک زندگی اسلامی» امروز در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم گشایش یافت.

نمایشگاه ملی دستاوردهای سبک زندگی اسلامی در قم گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین نمایشگاه ملی «دستاوردهای نوآورانه در سبک زندگی اسلامی» امروز با حضور جمعی از مسئولان و مدیران موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و نیز تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این موسسه گشایش یافت.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اداره اطلاع‌رسانی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، مرکز رشد علوم انسانی، انتشارات نصایح، موسسه اندیشه مبنا، مرکز تحقیقات علوم اسلامی و دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم از جمله مؤسسات و نهادهایی هستند که در برپایی این نمایشگاه همکاری دارند.

نخستین نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه در سبک زندگی اسلامی دارای 16 غرفه بوده و مواردی چون نرم افزارهای اسلامی، بازی‌های رایانه‌ای تولید داخل، سخنران‌های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید در خصوص سبک زندگی اسلامی به صورت نرم افزار، صوت و تصویر در آن عرضه می‌شود.

برخی از غرفه‌ها نیز به ارائه الگوهای اسلامی و ایرانی حجاب به خصوص برای زنان، معماری اسلامی و شیوه‌های برخورد صحیح با کودکان و جوانان می‌پردازند و در مجموع بسته‌ای کامل از طرز صحیح زندگی اسلامی در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه در سبک زندگی اسلامی از 24 تا 26 بهمن در موسسه امام خمینی(ره) برپاست و عموم علاقه‌مندان می‌توانند هر روز در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 8 تا 12 و 15 تا 20 از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/78004/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول